![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Even happen naar de baas? (Anoniem)
Pf akoe leuk moes (Anoniem)

Ffniet (Anoniem)
Mag (Anoniem)
Pf akoe (Anoniem)
Dank (Anoniem)
Ik begreep de vraag ook niet zo goed. (Anoniem)
Weet iemand misschien iets van Twente, Roos en Mevr. Ooievaar? (Anoniem)
Twente heeft het goed te pakken, mevr ooievaar reageert niet (meer) op haar mail en van roos weet ik niets (akoe)
Dankje en twente beterschap hoor! (Anoniem)
De kroon ontbloten - (Fr. découvrirla Couronne), in België: uitspraken doen over de interne aangelegenheden van het Hof. (HaDe)
Kroon is ok bedankt (Anoniem)
Ja mooi.. (Anoniem)
Mooi bedacht en gevonden. pf (Anoniem)
Mooi thx (Anoniem)
= Zwitsers kaasgerecht. 'racler' (Fr) = schaven, schrapen. Een hard stuk kaas wordt aan één zijde verhit, waarna de zacht geworden kaas 'afgeschraapt' wordt (dit wordt steeds herhaald). (Esta) 






Met de pet niet bij? (Anoniem)
Ja voor mij ook met dank aan blondie :) (Anoniem)
Samenwerking..:) (Anoniem)
Dat gaat me ..?? (Anoniem)
:) (Anoniem)
Ja mooi. (Anoniem)
Mooi bedacht en gevonden. Pf (Anoniem)
Pf beide heel mooi akoe (Anoniem)





Mooi zwaluw..:) (Anoniem)
Mooi bedacht en gevonden. Pf! :) (Anoniem)

