![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Telraam? (Anoniem)
Ik heb nog een telraam. Is 35 jaar oud. Kleinkinderen spelen er nog veel Mee (Anoniem)
Ja frl, heb ik ook al gemerkt (Anoniem)

Bist jaorig, wichien? Helemaole fillesiteerd, zo'k dan zeggen!!! Smok toe! Extra borreltien hier, dus. (NP)
Eigenlijk mut 'r op bepaolde letters een dakkie, maor ik praote de taol bèter dan 'k um schrieve r (dr bartje)
Dr bart: ok van mie feliciteerd !! (party) (Anoniem)
Och dat werkt hier niet(yootje) (Anoniem)
Hoi lees dit net...leuk...en proficiat bartje...fijne dag vandaag (en natuurlijk de rest van het jaar ook) 




Grafschrift (Anoniem)
De vraag was ook "epitaaf" dus grafschrift (Anoniem)
Epitaaf, als in; ik heb toch zo mijn best gedaan, op een oorspronkelijk......, maar 't lukte mij niet, het wou niet gaan, ook is is weer een afschrift. (charivarius, over een schrijver in een andere blasd die hem geregeld bestal) 11 (bloemen)
Grafschrift (Anoniem)


Ovendeur (Anoniem)
Minimaal (Anoniem)
Dank jullie wel, leuke aanvraag (Anoniem)

Brief? (Anoniem)
Bij deze wil ik jullie bedanken voor de verjaardagskaart die ik ontving, met een heleboel namen erop, maar in feite van iedereen op de site... (EgniZP)
Gelukkige verjaardag Egni (Anoniem)
Van harte gefeliciteerd Egni (van een andere jarige..) :-) (Anoniem)
Evengoed proficiat hoor (Anoniem)
Dank je denk ik :-) (Anoniem)
En Egni.. Zit hier superverkouden en grieperig te puzzelen. Bezoek komt vanavond.. (Anoniem)
Dank, dank. Best wel spannend zo Egni. Zelfs ik word nu nieuwsgierig..:-) (Anoniem)
Lijkt wel Valentijnsdag :-) (Anoniem)
Bedankt! :-) (Anoniem)
Superfijn? (Anoniem)
Superego? (Anoniem)
Hoera, dank gozmo (Anoniem)
Weet je zeker dat je m wilt hebben belske? (Anoniem)

Doet me denken aan die timmerman die vijf bier besteld en daarbij zijn hand op steekt! ken je die? (Anoniem)
Drop? misschien, in de zin van "iets laten vieren" (Anoniem)
Die man stond aan de zaagmachine en miste een vinger!! (Anoniem)
Dus "vier" vingers op stak, en vijf bestelde! (Anoniem)






Co-driver (Anoniem)
ER altijd naast, Av? (Anoniem)
Co-piloot? (Anoniem)
Routeplanner (Anoniem)
TomTom (Anoniem)
Partner (Anoniem)
Cassandra (Anoniem)