![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |



Ja ik heb trouw en de puzzel is af wat klopt er niet? (Anoniem)
In het diagram staan 22 woorden en bij de omschrijving hor. 25 (Anoniem)
Wat bedoel je? ik heb hem helemaal opgelost (Anoniem)
B.v. 3 ver.vrouwelijke benaming voor mannelijke zeurpiet (6) en in het diagram staan vijf hokjes en zo nog meer (Anoniem)
Dat is oud wijf bij mij staan er gewoon 6 hokjes (Anoniem)
Heb jij zeker een misdruk kan dat (Anoniem)
Bij 1 hor. staat 4+2+4 en 11 vakjes, dus een verkeerd diagram (Anoniem)
Ja, jammer, kan hem dus niet maken, morgen beter (Anoniem)
Wordt die krant dan op twee plaatsen gedrukt of hebben ze de fout ontdekt die herstelt en verder gegaan (Anoniem)
Ik zou het niet weten, maar ik heb ze llemaal nageken en er klopt er maar 1 (Anoniem)
Alleaal die klopt is 9 hor de aartsengel (Anoniem)
3x allemaal (Anoniem)
Die aartsengel is een anagram van luier dus uriel zelf dat klopt dus niet nou ik zou goed de pest in hebben dus ben ik blij dat ik dat niet heb (Anoniem)
Je hebt ook vaak bij een krant en stads en een buiten edidtie daar kan iets fout zijn gegaan (Anoniem)
Oke (Anoniem)
Nederlands interieurontwerper (Anoniem)
IK ZIE NIET DAT DEZE MAN PLEINVREES HEEFT OF EEN B RANDSTICHTER IS (Anoniem)
Hij is volgens mij wel woordblind (Anoniem)
BEDANKT (Anoniem)
Graag gedaan:) (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Graag kleine letters! (Anoniem)
Je moet alles van de 4 hebben is uit naarden, leesblind ,arsenaal is designcentra afgestudeerd aan rietveld in programma glamourland geweest (Anoniem)
Woont in naarden, is leesblind, zaak heet arsenaal, vokgde opleiding aan rietveld academie en werd vaak op de hak genomen in ht programma glamourland (Anoniem)
Roest (Anoniem)
Roest? (Anoniem)
Worst (Anoniem)
Kan mij worst wezen! (Anoniem)
Nee het is worst (Anoniem)
Jep ik denk ook worst (Anoniem)
Natuurlijk :-) (Anoniem)
Dank u (Anoniem)
Weer de worst van de hema? (Anoniem)
Die is al lang op! (Anoniem)
Maar hij staat toch elke keer weer op het menu (Anoniem)
Volgende bijeenkoms cryptoreunie bij de hema,koffie met worst!!!! (Anoniem)
Samen met de belgen en de verdwaalde duitser!! (Anoniem)
Ja, lijkt me leuk! (Anoniem)
Av: uw vraag is veel te vaag. niemand kan op deze manier een antwoord geven (Anoniem)
Wij hebben BINGO niet, dus graag duidelijkheid in de vraagstelling. (Anoniem)
Ik heb deze vraag eerder gezien en toen gaf men aan dat het goed was (Anoniem)
A CARBONNISATIE B LACONISME C HIRSUTISME (Anoniem)
SORRY HOORD BIJ DE VOLGENDE VRAAG (Anoniem)

Oogst? (Anoniem)
Zou kunnen, thanx. is mn laatste woord, blijft lastig (Anoniem)
Ik weet het ook niet echt, ga nu echt slapen, goedenacht (Anoniem)
Loens? (Anoniem)
=scheel,vals, oneerlijk (Anoniem)
Worst. (Anoniem)
Hé hé, dat is het, worst (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
NtD (Anoniem)
Narcisme (Anoniem)
Narcisme? (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Gg (Anoniem)
Ggd- (Anoniem)
Narcisme (Anoniem)
Narcisme (Anoniem)
Narcisme (Anoniem)
Mooi zeg dank jullie (Anoniem)
Ggd. (Anoniem)
GG (Anoniem)



Metal? (Anoniem)
Me-tal, zou kunnen, alvast bedankt. (Anoniem)
Klopt hoor. (Anoniem)
Gd maar zeker weet ik het niet (Anoniem)
Is goed (Anoniem)
Pro? (Anoniem)
Of pré? (Anoniem)
De puzzel valt niet uiteen (Anoniem)
Moi? - mir? (Anoniem)
Ore? (Anoniem)
De *r is van: royaal meisje: prinses (Anoniem)
Prinses lijkt me goed (Anoniem)
Pro is goed, had iets anders fout, hij is gevallen, bedankt ! (Anoniem)
Tot je dienst. (Anoniem)
Wijwater (Anoniem)
Leuk gevonden (Anoniem)
Vind ik ook (Anoniem)
;-) (Anoniem)
Cricketen? (Anoniem)
Cricketen (Anoniem)
Crocetten (Anoniem)
Croquette (Anoniem)
Crocketen (Anoniem)
Kroketten (Anoniem)
Polonaise (Anoniem)
Bedankt 6, volgens mij hebt u het goede antwoord (Anoniem)
Bobsleeen ? (Anoniem)
Frisisme (Anoniem)
Frisisme (Anoniem)
Ontnuchter (Anoniem)
Dus toch frisisme!Bedankt 2 en 3.Bobsleen vond ik trouwens wel geinig. (Anoniem)
Graag gegeven (Anoniem)
Graag gegeven (Anoniem)
:-( (Anoniem)
Sorry hoor comp heeft kuren (Anoniem)
Aub (Anoniem)
Eigenschappen (Anoniem)
Hdnk (Anoniem)
;) (Anoniem)
Tegemoetkomend. (Anoniem)
Tegemoetkomend (Anoniem)
Veel dank (Anoniem)
Ja ik kom er ook mee wel wat laat (Anoniem)
Graag gegeven. (Anoniem)
Geeft niet 3 als de bedoeling maar goed is (Anoniem)
Weet ik (Anoniem)
Ggd- (Anoniem)