![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |




De boel ...? (Anoniem)
Ik voel nattigheid bob (hi) (Anoniem)
Ik voel nattigheid/ (Anoniem)
Mooi bob, pf 8 (Anoniem)

De laatste dans? (Anoniem)
Ja.....allemaal goed hoor! Pf. (Anoniem)
Oeps...niet ingelogd.Allen dank, (Twente) (Anoniem)













Vrijetijdsbesteding? (Anoniem)
Oeps, Akoe snel, ik moest eerst even tellen :D (Anoniem)
Ben ik weer uitgelogd,pffffffff...... la Fleure (Anoniem)
Dat hen je als het niet zo druk is, even een poosje niet verversen en je wordt er uitgeknikkerd. (la Fleure) 

