![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Peter: Als je mij deze nacht naar 'n lap laat zoeken, die jij bent kwijtgeraakt, dan verzet ik geen stap (Bob) 



De boot missen? (Anoniem)
Leuke, akoe (Anoniem)
En pf blondie (Anoniem)
En dan? (Anoniem)
Hartelijk dank prettige zondag verder (Anoniem)
Begrijp er nul, zero, nilch van..en da's weinig (Anoniem)
Rangerover? (Anoniem)








Mooi belske!! en gizmo (Anoniem)
Sat is goot belske (Anoniem)
;))))) (Anoniem)
Doe joe speek inglish ook (Anoniem)
Doog ik ga naar bed, welterusten en dank voor de gezelligheid (Anoniem)



Mooie planten, en wel z้้r lelijke beesten volgens google (Anoniem)

Nee, ik heb s.e.t (Anoniem)
Speetspeet? (Anoniem)
Speet is juist (Anoniem)
Speet is een haringpen (Anoniem)
Smelt is beter (Anoniem)
Ik zou toch gaan voor speet, klopt m.i. het beste (Anoniem)
Het is toch speet (Anoniem)
Waar haal je beste vandaan (Anoniem)