![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Intens ?? (Anoniem)
Dank je pav, wederom een mooie (Anoniem)
Dank egni (Anoniem)
Hihi pav (Anoniem)
Ook trusten allemaal (Anoniem)
Oh, oh, pavlov ben je even weer aanwezig? Om weer vragen te bedenken. Tjonge. (00.30 uur) Groetjes en tot morgen dan maar (Anoniem)
+ ? achter bedenken. sorry was ik even vergeten. Maar... succes (Anoniem)
Goede morgen, ik ben weer thuis de operatie is goed geslaagd. nu nog wat uitrusten. de groeten van Tara Thuis nog een poosje uitrusten. De groeten (Anoniem)
Beetje dubbel maar jullie begrijpen me wel. ben niet zo handig met de ipad (Anoniem)





Dank (Anoniem)
Even gezocht, maar ik kan het niet terugvinden in de betekenis van slecht spelen? Mis ik iets? (EgniZP) 


Ik ben onder de indruk! Dank (Anoniem)
Digitaal nu al... (Anoniem)
Hahaha. Er zijn weer heel wat hoofdbrekens deze Groene (Anoniem)
Ok Av en la Fleure..., als jullie nu al weten dat die vraag pas morgen in de Groene Amsterdammer zal verschijnen..., dit is niet leuk meer!
Klopt, na 5 antwoorden loop ik al (digitaal) vast. Het raadplegen van de andere puzzelaars maakt het juist leuker om te doen, vind ik... (Anoniem)











Ik dacht spil, maar wat heeft dat met haaf te maken (Anoniem)
Spil (Anoniem)
Het zal half zijn? (Anoniem)
Mod, er ontbreekt e.e.a. (Anoniem)
Leo merci !!! (Anoniem)
Spel (Anoniem)
"haaf" (Anoniem)
Je speelt "half" (engelse uitspraak "haaf") op het middenveld (Anoniem)
Nou ja, weer voetbal! Geertje (Anoniem)