![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |



Meereist? (Anoniem)
(Meer eist) (Anoniem)
Mooie. Bedankt :) (Anoniem)



Boswachter? (Anoniem)
Rel(muis)trapper? (Anoniem)
Nee dus (Anoniem)
TraptreeUen (Anoniem)
-reeën (Anoniem)
Die kunnen wel tegen een stootje en trappen als 't nodig is iik terug (Anoniem)
Iik=ook (Anoniem)
Tweede woord lifter? (Anoniem)
Oké (Anoniem)
Omhooggevallen figuur (Anoniem)
Dank Mozes (Anoniem)
Mooie! (Anoniem)




Camelia (Anoniem)
Camelia (Anoniem)
Mod. decor zonder accent en puntkomma weg graag (Anoniem)
Bedankt allen (Anoniem)
Decór wel met accent (Anoniem)
Niet volgens het Groene Boekje (Anoniem)



Dank (Anoniem)


Lemniscaat (Anoniem)
Pf, @1: ? (Anoniem)
Mooi! Was vanmorgen in een ander jasje al langs gekomen, dus een beeeetje voorkennis:-) (Anoniem)
Sorry…? (Anoniem)
Hij doet 't niet; wel in het vakje, maar niet op de pagina. Vreemd. (Anoniem)
Alt?5 zou hem moeten geven, maar niet op deze site. (Anoniem)
Ja die Boib;; (Anoniem)
Bob.. (Anoniem)
Geeft niet Av, dank hoor (Anoniem)
õg een keertje proberen… alt+5: ?. ik heb 'm hier wel, maar nu: (Anoniem)
Ach zo, bedankt Bob. In 's mans oneindige wijsheid onthoudt hij ons dit symbool. (Anoniem)
Ja,dat is 'm! (Anoniem)


Kom net binnen, hoi moes (Anoniem)
Zegt me niks, maar je weet , zingen is niet mijn hobby:D (Anoniem)
Judekei Judekei, judekei Sassa (Anoniem)