![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Horizon (Anoniem)
Horizon? (Anoniem)
Dank beiden, kruisletter s moet een z zijn. (Anoniem)
Alstublieft. (Anoniem)

Hinderpaal (Anoniem)
Tijdsgebrek ? (Anoniem)
Niet goed. (Anoniem)
Hoofdzonde? (Anoniem)
Geldgebrek (Anoniem)
Neen 3 Aan de oplossingen tot nu toe zouden ze best wel hebben kunnen lijden (Anoniem)
Neen 4, maar wel leuk gevonden trouwens (Anoniem)
Dank je av (Anoniem)
...e...e.. (Anoniem)
Appelteelt? (Anoniem)
Denk medisch (Anoniem)
Neen 5 (Anoniem)
Appeldieet (Anoniem)
Allergieen ? (Anoniem)
Navelbreuk? (Anoniem)
Nog steeds niet (Anoniem)
Geneesheer ? (Anoniem)
En dát issum 5. Goed van u. Bedankt. Ook de anderen dank (Anoniem)
Vind 5 wel mooi (Anoniem)
Knap 5 en proficiat. Av dank je voor het mooie en goed ontwerp. ..)) (Anoniem)
Graag gedaan! leuke aanvraag AV! (Anoniem)
Poe, poe die is pittig. Goed gevonden av en 5 gefeliciteerd (Anoniem)
Ik durf het bijna niet te zeggen ... maar ik snap ’em niet zo goed ... waarom nooit een navelbreuk ? (Anoniem)
Adam en Eva zijn niet geboren uit een moederschoot (Anoniem)
Dus ze hadden geen navel (Anoniem)
Juist die zijn geschapen, ik had pech 2x eraan geopereerd (Anoniem)
Het verhaal gaat dat Adam en Eva geschapen zijn en niet geboren en hebben dus geen navel. (Anoniem)
Bedankt voor de complimenten.Morgen zelfde tijd nr. 97 (Anoniem)
Oh, wat ontzettend dom van mij ! Ik weet dat ze geschapen zijn maar had me nooit gerealiseerd dat ze dus geen navel hadden ... Geweldige aanvraag Av ! (Anoniem)
Dat is niet dom 7, je realiseert je nu alleen iets meer....... (Anoniem)
Niks dom hoor 7. (Anoniem)
Ja het is echt geweldig ook nooit over nagedacht, maar kan niet anders zijn (Anoniem)
Ze konden ook niet navelstaren.... (Anoniem)
Ha, ha 5, dat is een goeie (Anoniem)
Grinnik grinnik 5 (Anoniem)
Herkenningsmelodie (Anoniem)
Sorry, zijn 18 letters (Anoniem)
Herdenkingsnummer (Anoniem)
(2) dankjewel, dat zou idd kunnen (Anoniem)
Gg AV, kwam erop door hint van 1 (Anoniem)
Luisterboek? (Anoniem)
Nieuws-gierig ? (Anoniem)
Nee..... (Anoniem)
Heb je nog geen letters? (Anoniem)
Ja 2! tjonge, jonge, ik moet toch echt met iets beters komen! (Anoniem)
Ja 3, ik had alle letters (want ik had ’m zelf verzonnen) en ik geef er eentje als jullie dat willen... (Anoniem)
Nou av een inval hoor!! Ik vind ’m zeer goed bedacht hoor. ..)) (Anoniem)
Iets met spreek of spraak? (Anoniem)
Dank je 2! (Anoniem)
..)) av (Anoniem)
Chapeau ’nichtje’ ;) (Anoniem)
Dank je lb ..)) (Anoniem)
;)) (Anoniem)
Buitenkerkelijken (Anoniem)
Buitenkerkelijken (Anoniem)
Buitenkerkelijken (Anoniem)
Thnks (Anoniem)
Graag gedaan! (Anoniem)
Buitenkerkelijken (Anoniem)
Buitenkerkelijken (Anoniem)
Buitenkerkelijken (Anoniem)
Av: dank dan is levensloop op 6 h fout (Anoniem)


Blokker ? (Anoniem)
Sorry! .MONT.. (Anoniem)
Av, is dit daadwerkelijk een normale kruiswoordomschrijving of cryptisch? Indien de laatste, dan zou ik denken aan ZOONTJE (Anoniem)
Neen, ik heb nu : .MONTAG (Anoniem)
S montag (Anoniem)
Henk Hofland schreef onder pseudoniem S. Montag. (Anoniem)
Ja OK. Gevonden. Bedankt. (Anoniem)
Sorry: ... schrijft ... (Anoniem)

Pijpela (Anoniem)
Kleine kroeg (Anoniem)
Sorry, niet goed gekeken (Anoniem)
Moet zijn kleine kroeg (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Wat is dan de scaninavische naam, had SVEN (Anoniem)
IVAR (Anoniem)
Ach, ja, dat kan ook, maar noemen ze een kroeg ook niet wel eens een kneep? (Anoniem)
Is dat niet kneip (van het duits; Kneibe) ? (Anoniem)
Vond bij synoniemen wel knijp (Anoniem)
Dan wordt het na sluitingstijd kneep? (Anoniem)
Of in het (oud) Drents is kroeg een Kniepe. (Anoniem)
Aardige cursus Nederlands/Saksisch! (Anoniem)
Nappa (Anoniem)
Nappa (Anoniem)
Beide dank, dit was de laatste van deze puzzel. Op naar de volgende crypto! (Anoniem)
(-; (Anoniem)
Alstublieft. (Anoniem)

Stilte (Anoniem)
Mooi 1 (Anoniem)
Het mooie is van Adama van Scheltema (Anoniem)
Klopt met de rest, bedankt (Anoniem)


Webhotel? (Anoniem)
Webhotel? (Anoniem)
Webhotel (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)


Eetlepel? (Anoniem)
Eetlepel/potlepel/paplepel??? (Anoniem)
Eetlepel klopt mijn dank (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Aub (Anoniem)
Pollepel (Anoniem)