![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Dat wil ik nog wel eens zien (Anoniem)

Ik denk dwl (Anoniem)
Mooi akoe (Anoniem)
Mooi hoor!! (Anoniem)
Ok, dan kan ik gaan slapen en dromen van kanaalvinkjes die aanvallen
Truzzels dwl goed uiteinde goed begin hè !! (Anoniem)





Kelder-lui-k ? (Anoniem)
Jammer te laat (Anoniem)
Maar even goed mooi hoor pav en PF lui(k)(t)jes (Anoniem)
(eib) (Anoniem)

Zie de maan schijnt door de bomen (Anoniem)



Diadeempje (Anoniem)
Toeval hoor, meer niet (Anoniem)




