![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |



Gezetter? (Anoniem)
Die is beter Akoe. (Anoniem)
Met woordpatroon krijg je alleen gebitten en gebitjes! (Anoniem)
Ik denk dat gebonden beter is. Dank! (Anoniem)
Afspraak was dat vn altijd groen is. Verder zit ik toch met de t van menuet. (Anoniem)
Dom, sorry, je hebt gelijk!! (Anoniem)



Zeer bedankt !! (Anoniem)
Snap hem niet (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)



Is goed (Anoniem)
Triviaalliteratuur ? (Anoniem)
Pf nijn (Anoniem)

Mooi,vr dank (Anoniem)
Veto (Anoniem)
S.el. (Anoniem)
Wat een hulp van allemaal heb EgiZP wel de verkeerde vraag ingevuld sorry allemaal .o.. (Anoniem)
Nog een foutje vast last van het uur terug .e.. dus wel veto nogmaals hartelijk dank allemaal (Anoniem)
Nauwgezet (Anoniem)
Nauwgezet (Anoniem)
Begint denk ik met nauw (Anoniem)
Prachtig dank je wel (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Pafzakken. (Anoniem)
Rubens? (Anoniem)
Rubensvrouw? (Anoniem)
Botero?? (Anoniem)

