![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Uitdrukking voor de mast zitten [het eten dat men heeft opgeschept niet meer op kunnen (mevr. ooievaar)
Dank mevr. Kende het niet (Anoniem)


Knap gevonden,maar zeg je dan"Ze zitten voor mise"? (Anoniem)
Ze zitten voor de mast,dat zal het zijn.Bedankt voor het meedenken:-) (Anoniem)


Kuipstoeltjes? (Anoniem)
Leuke, gizmo en pf roos en blondie (Anoniem)
En pf jetje (Anoniem)



Spillevoeten (Anoniem)
Mooi hoor (Anoniem)


Raaf (Anoniem)
Thanks (Anoniem)

Terras? (Anoniem)
Dank u allen (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
De opgaven uit NRC "in het midden" worden altijd bij de gewone omschrijvingen gearchiveerd (hoewel soms licht cryptisch) (zeeg) 



Een zéér beleefd meiske, Tara. (Anoniem)
Dat leren haar ouders haar ,ik heb daar respect voor.een heerlijk lief kind (Anoniem)
Ano is tara (Anoniem)