![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Als kiespijn zeker ? (Anoniem)
Chipkaart (Anoniem)
Von ik wel grappig (Anoniem)
Deventer koek is lekker (Anoniem)
Koektrein (Anoniem)
Gesetteld (Anoniem)
Ga belske, zware vergadering. Blijde dat ik mijn schermpje hier weer voor me zie. Lekker afreageren. (NP)
Ik dacht dat je Overijssel bedoelde NP (Anoniem)
Ik zie het al, men komt hier chillen zoals de jeugd dat noemt (Anoniem)
Yep (Anoniem)

En feerynis ook een veerboot , dus de associatie is nog niet zo gek Zanzara , maar toch metro , dank allen (Home maid) 






Jawel, dat is het; hartelijk dank. (Anoniem)


Zeg niet dat ze dat in Nederland niet doen ?!? In België en in Engeland weet ik zeker dat ze het wel doen! (dwaallichtje)
En die prinsen, die moet je vooral onderhouden Egni (hier in België is dat toch wat wij er mee moeten). (dwaallichtje) 




Prima en snel! (Anoniem)
Dank je. Is mijn tweede bedenksel voor deze site. (Anoniem)


