![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Geen moer? (Anoniem)
Peter, tiwpvouwtje (Anoniem)
Geen zier? (Anoniem)
Ik zie het, nijn (Anoniem)
Mooie uitleg Nijn (Anoniem)
Hartelijk dank, ik zag dat de i een o moet zijn en dan klopt geen moer ook. (Anoniem)
Wat goed muisje (Anoniem)

Intimiderend? (Anoniem)
Jaaa er rolt niks uit (Anoniem)
Oi oi jammerrrr ken heppen (Anoniem)
Ik zou het wel graag willen weten! (Anoniem)
Ik hou iig een A over (Anoniem)
Maar goed , een hobby blijft een hobby haha (Anoniem)

Schildersverdriet? (Anoniem)
Leuke, twente en pf la fleur en belske (Anoniem)










Niet goed voor de elfstedentocht hoor (Anoniem)



Vriendentekort? beste wensen akoe! (Anoniem)
Nieuwjaarswensen? (Anoniem)
Nieuwjaarswensen? (Anoniem)
Nieuwjaarswensen (Anoniem)
Leuke, akoe en pf 6, 8 en belske (Anoniem)


Neen Hade (Anoniem)
Ook geen adelaar, akoe. (Anoniem)
Beginletter= E (Anoniem)
Knap geraden Akoe! PF! (Anoniem)
En vergeetmenietje PF. (Anoniem)
Je kunt het proberen vgmn, alles moet de eerste keer zijn! (Anoniem)
Dank voor het meedoen! De plicht roept..tot later! (Anoniem)