![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Achter bay staat geen aanhalingsteken (Anoniem)
Er was otis redding (Anoniem)
Erwasotisredding (Anoniem)




Mastvis (Anoniem)
Mastvis (Anoniem)




Dolfijn? (Anoniem)
Mooi allen (Anoniem)
Protestlied? (Anoniem)
Mooi akoe, dank aan het voorwerk (Anoniem)
Hi5 fluiter (Anoniem)
Slaapliedje is 11, jammer (Anoniem)
Ach ja, mooi beiden (Anoniem)

En die kwaadsprekers dan ? (Anoniem)
Dat is wel ver doorgedacht. Bedankt voor de uitleg . (Anoniem)



