![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

1 december (Anoniem)
Ach, opnieuw vragen geeft toch niet (Anoniem)
Welnee als je daarvan houdt! (Anoniem)
1 december (Anoniem)
(2) steeds dezelfde nummers is zeker leuker ! (Anoniem)
De rs. zijn allemaal verschillend en de webmaster heeft *zoek* ingesteld om dubbele vragen te voorkomen, ik wil niet wijzer zijn dan de webmaster. (Anoniem)
Sorry: nrs. (Anoniem)
Stop dan nu, we weten het wel (Anoniem)
Nee, eigenwijzer! (Anoniem)
Gezellig hé , samen puzzelen! (Anoniem)
Nr.2 heeft nu eenmaal gelijk, maar t is geen punt om een oplossing voor de zoveelste keer te geven. (Anoniem)
Eerst zoeken, dan pas vragen (Anoniem)
Daar heb je zeker gelijk in (Anoniem)

Nummer 12 bedoel ik (Anoniem)
Weet iemand deze (Anoniem)
21 december (Anoniem)
Oh oke dank u wel (Anoniem)
Ik dacht ook 21 december ? (Anoniem)
Nu via google zie ik 1 december wie weet meer? (Anoniem)
Volgens wikipedia 1 december (Anoniem)
O ja, dat is net als bij ons de winter. vroeger 21 dec nu 1 dec. (Anoniem)
Helemaal volledig:astronomische zomer 21 december, meteorologische zomer 1 december op zuid. halfrond (Anoniem)
Meteorologische zomer.Om praktische redenen begint de meteorologische zomer eerder,op 1 juni op het noordelijk halfrond en op 1 december op het zuidelijkHalfrond. Deze duurt dan tot 1 september respectievelijk 1 maart.Bron: wikipedia (Anoniem)
Het antwoord moet dus zijn : 1 december (Anoniem)
2december (Anoniem)
Meteorologische zomer. (Anoniem)
Om praktische redenen begint de meteorologische zomer eerder, op 1 juni op het noordelijk halfrond en op 1 december op het zuidelijk (Anoniem)
Halfrond. Deze duurt dan tot 1 september respectievelijk 1 maart. (Anoniem)
Bron: wikipedia (Anoniem)
1 december (Anoniem)
22 december (Anoniem)
Op 22 december begint de Astronomische Zomer. De Meteorologische Zomer begint op 1 december. (Anoniem)
Dank u wel (Anoniem)
GGD (Anoniem)
Ik dacht 21 december want bij ons begint de zomer op 21 juni (Anoniem)

Betty serveert (Anoniem)
Kunt u dit uitleggen? (Anoniem)
Betty serveert is de naam van een popgroep, betty stove was tennister en dan begin je met serveren (Anoniem)
De groep is naar haar vernoemd lees ik nu net :) (Anoniem)
Nooit van die popgroep gehoord, dank u (Anoniem)
Tot uw dienst (Anoniem)


Startbox (Anoniem)
Indien mogelijk graag een verklaring aub (Anoniem)
Startbox? (Anoniem)
Startbox met een ? had ik zelf ook (Anoniem)
Startbox = hok met schuiven vanwaaruit men bij hondenrennen de dieren laat starten (Anoniem)
Bedankt,maar ik vindt het toch niet echt een criptysche omschrijving (Anoniem)
GG, (Anoniem)
Mee eens , i.p.v.hond was paard beter gewest (Anoniem)
...kanaal (Anoniem)

Is dát niet de titel?? (Anoniem)
De herder? (Anoniem)
De Herder (Anoniem)
Welke bladzijde? (Anoniem)
Dit is toch geen kinderliedje (Anoniem)
Vroeger wel, mn moeder leerde dit op school.. (Anoniem)
Ik heb het geleerd met als titel: Op de grote stille heide (dwaalt de herder eenzaam rond) (Anoniem)
In Kun je nog zingen... staat er als titel De Herder boven (Anoniem)
Ach, zo groot en stil is die heide niet meer.. (Anoniem)
Toch is de titel *de herder* (Anoniem)
Nana Muskouri zingt het onder de titel de herder (Anoniem)
Op volksliedjes staat ie ook onder de titel de herder. (Anoniem)
Nu allemaal samen*de herdertjes ....* (Anoniem)
Dak jullie wel. (Anoniem)
Daar gaan we, 3,2,1 ...... (Anoniem)
Dank jullie wel.Ken het liedje maar niet de titel. (Anoniem)
Het drentse volkslied (Anoniem)

Thea (Anoniem)
Sorry, heb het al! Thea (Anoniem)
Geboorte (Anoniem)
.e...r.e (Anoniem)
Geboorte; (Anoniem)
Bedankt maar wat betekent die W (Anoniem)
De geboorte begint altijd met weeën (Anoniem)
Weeen (Anoniem)
O.k (Anoniem)
Waarom is het dan hoofdletter W ? (Anoniem)
W klinkt als Weeeeee (Anoniem)



Afbrekingstekens (Anoniem)
Afbrekingsteken. (Anoniem)
Afbreekstreepje (Anoniem)
Sientjes = meervoud, streepje = enkelvoud. (Anoniem)
Sorry: seintjes...etc. (Anoniem)