![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Telegraaf (Anoniem)
Mooie roos (Anoniem)


Hartelijk dank, pivang (Anoniem)
Wat is pivang??lionnette (Anoniem)


Tuttig. (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Moet 'verder' niet 'verre' zijn? (Anoniem)
Sorry, mosterd (Anoniem)
Mod, zie opm. van nijn, en @4. Als er geen mod. , moderator of Peter in de zin staat wordt het niet opgemerkt. (Flora) 
Goedendag allen! (Anoniem)

Weer een mooie. Pf edun :) (Anoniem)


Leesvoer. (Anoniem)
Mijn dank (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)



Dus bij deze: puzzel nog fijn mijzelf (je lijkt de enige te zijn die overblijft...) en welterusten straks (dwaallichtje) 
Wereldsgezind (Anoniem)



Mooi Giz en mooi NP pf(yes) (Anoniem)
Griet? (Anoniem)
:-) Badr en Estelle..gedoe.. Nederlandse griet?? Griet is meisjesnaam en vis.. ??? :-) (Anoniem)
Oei, dat is heel wat anders. Veel cultureler. Weer wat geleerd! :-) (Anoniem)
Bedankt. Achteraf meer geluk dan wijsheid dus.. (Anoniem)