![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Ik had het plan om eventjes te puzzelen. Nu alweer kwart voor 3. Ik lijk wel dom. Ga dus ook slapen. Welterusten allemaal (Pip) 


Schelen is goed bedankt allen (Anoniem)



In een behoefte voorzien? (Anoniem)
Mooie, np en pf drylts en belske (Anoniem)




Omhoog (Anoniem)
Dank (Anoniem)
Puzzel oplossing (Anoniem)
...... aanstaren ? (Anoniem)
Leuke av en pf lb (Anoniem)


Merci (Anoniem)

Dat kan niet want de twwede is een a (Anoniem)
Raam kan wel bedankt (Anoniem)
