![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |




Ik ga ook stoppen, heb van mijn waalse landgenoten een verkoudheid meegekregen, dus een warm drankje en te bed, slaapwel en tot morgen (belske) 
Executiewaarde? (Anoniem)
Leuke, pavlov (Anoniem)



Die is leuk nijn (Anoniem)
Mooie! Dank allen (Anoniem)
Ach met een puzzeltje erbij is het geen straf (Anoniem)


Niet goed voor de elfstedentocht hoor (Anoniem)

Loterij? (Anoniem)
Harpje? (Anoniem)
Kornet? (Anoniem)
Is het een medepuzzelaar, een jonge nog? (Anoniem)
Mooi en pf blondie! (Anoniem)


Pf 1 (Anoniem)
Dan zal het nog beter gaan, FC!! (Anoniem)
Duccky, dat wordt dan een goeie, ik wacht vol spanning.... (Anoniem)



