![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Ik heb zwelf galg, maar kan dat niet verklaren (Anoniem)
Galg (Anoniem)
Graag uitleg!! (Anoniem)
Galgen houden de broek omhoog/de galg kan je ook voor straf krijgen (Anoniem)
Glag is goed, een broekgalg oftewel bretels (Anoniem)
Galg en broek? nooit van gehoord maar toch bedankt voor de uitleg (Anoniem)
Galg is een ander woord voor bretel (een broekophouder) (Anoniem)
Weer wat geleerd!! (Anoniem)
Graag meegedacht :-)) (Anoniem)
Onthouden hoor! (Anoniem)
Ja,ja 1, dat zal ik !! anderszijds, krijgen jullie dus minder aanvraag!! (Anoniem)
Oh nee hoor er valt nog zooooveel te leren! (Anoniem)

Keil-halen (Anoniem)
Kiel-halen ? (Anoniem)
Sorry kiel natuurlijk (Anoniem)
Kielhalen? (Anoniem)
Kielhalen (Anoniem)
Thanx (Anoniem)
Graag gedaan ..)) (Anoniem)
(:-) (Anoniem)
Aub (Anoniem)
Kielhalen (Anoniem)
Ban (Anoniem)
Ban (Anoniem)
Zal wel straf zijn (Anoniem)
In de ban doen (kerk. straf in vroeger tijden ). In de ban zijn van iets/iemand (Anoniem)
Dank jullie wel (Anoniem)
Graag meegedacht. (Anoniem)
Aantal letters svp (Anoniem)
Hoeveel letters? (Anoniem)
Hoeveel letters? (Anoniem)
13 (Anoniem)
Stroman (Anoniem)
En welke heb je al??? (Anoniem)
Transformatie (Anoniem)
Anagram marionet straf = transformatie (Anoniem)
Oke dank (Anoniem)
Knap 5! (Anoniem)
Mooi 5! (Anoniem)
Poeh...mooi (5) (Anoniem)
Transformatie (Anoniem)
Transformatie (Anoniem)
Mijn dank!!! (Anoniem)
Alstublieft. (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Kerkban (Anoniem)
Hartelijk bedankt ik was er nooit opgekomen (Anoniem)
Graag gedaan (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
:) (Anoniem)
Sorry bedankt (1) (Anoniem)
Graag gedaan 2 (Anoniem)

Boeiketting ? (Anoniem)
Neen (Anoniem)
Vernedering ? (Anoniem)
Speldenprik? (Anoniem)
Afpoeiering? (Anoniem)
Ook 2,3 en 4 : neen (Anoniem)
Enkelbandje? (Anoniem)
Internering ? (Anoniem)
Polsarmband ? (Anoniem)
Bingo 3. Gefeliciteerd en bedankt. Ook de anderen bedankt. Welterusten en tot morgen zelfde tijd nummer 71 (Anoniem)
Tjuus, av. (Anoniem)
Mooi bedacht av. en knap om elke keer precies 00.00 uur te timen... (Anoniem)
Mooi gevonden 3 en av weer bedankt . (Anoniem)
Dankzij av lijd ik aan chronisch slaaptekort : wacht dagelijks tot 00.00 . ha ha ! (Anoniem)
Bedankt voor de complimenten. Wat tijd betreft : Radiocontrolled horloge’s werken op de seconde (Anoniem)
Maar polsarmband was ook mooi av! (Anoniem)
Ja 2, zo vergaat het mij ook ! Maar ik vind het leuk, hoor Av ! (Anoniem)
(6) Komt regelmatig voor dat andere oplossingen ook goed zijn. Anders dan bij cryptogrammen heb je hier geen kruisletters, dus is het wat vrijblijvender. (Anoniem)
Oke, mijn ingebouwde wekker zegt welterusten of rustige wacht... (Anoniem)
Heb de finale gemist, jammer. weer een mooie av (Anoniem)
Dank 7 (Anoniem)
Ok, snap ik en blijf het leuk vinden av. (Anoniem)

Ban (Anoniem)
Ban. (Anoniem)
Ban (Anoniem)
Dank u alledrie, nog een paar woordjes en dan is de puzzel af (Anoniem)
Gr.gd. (Anoniem)
Boon tje (Anoniem)
Boontje (Anoniem)
Boontje (komt om zijn loontje) (Anoniem)
Boontje komt om zijn loontje[eigen schuld dikke bult] (Anoniem)
Heel leuk, bedankt (Anoniem)
Aub (Anoniem)
Boeten (Anoniem)
Boeten (Anoniem)

Vierendelen (Anoniem)
Vierendelen? (Anoniem)
Vierendelen (Anoniem)
Vierendelen (Anoniem)
Bedankt! (Anoniem)
;) (Anoniem)
Fijn, graag geholpen! - (Anoniem)
Gg (Anoniem)
Gd. (Anoniem)

Boete ? (Anoniem)
Nee (Anoniem)
Nog erger (Anoniem)
Twee boetes :] (Anoniem)
Wat een strop! niet geraden. ik ga slapen welterusten! (Anoniem)
Bewaar je het antwoord dan voor morgen Av ? (Anoniem)
Kom net binnen, maar was je antwoord strop???? ha,ha,ha! (Anoniem)
0.41 geeft mijn klokje (Anoniem)
Oh, ’t kwartje valt ... (Anoniem)
Slaap lekker allemaal (Anoniem)
Beetje flauw av, toen ik mijn antwoord gaf was je nog online! (Anoniem)
Ook Drenthe (Anoniem)
Is GH=gekke henkie (Anoniem)
Strop (Anoniem)

Kruisverhoor? (Anoniem)
Dat is dus een letter teveel. (Anoniem)
Kamerarrest? (Anoniem)
Het moet kamerarrest zijn (Anoniem)
Ja 3, met de r kwam ik hierop. (Anoniem)