![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Mod. veel slordigheden (Anoniem)
Uitnodigt/omslag (?) (Anoniem)
Graag eerst controleren voor u uw aanvraag verzendt: ten behoeve van het archief moet de tekst geheel overeenkomen met het origineel, inclusief leestekens en interpunctie (Anoniem)
Nu moet de moderator (onnodig) correctiewerk verrichten (Anoniem)
Ankeiler (Anoniem)
Uw letters + a (Anoniem)
Bij het proberen meteen raak. haha (Anoniem)
Ik wel, maar even niet paraat ;) (Anoniem)
Mooi zo. graag gedaan (Anoniem)
Ook in de Nederlandse versie: aankeiler (Anoniem)








Mod: geen 'die' maar 'dat' (het ...lid dat) (Anoniem)
Blijft het toch 'dat' moes. Sorry. (Anoniem)
Oh, maar ik puzzel veel mee hoor. (Anoniem)
Heel gezellig ... (Anoniem)

Een lettertje graag (Anoniem)
Een ........ puzzelboekje? (Anoniem)
Een levensvraag beantwoorden (Anoniem)
Of..., om maar te zeggen dat als iemand "win" bij synoniemen had opgezocht hij of zij bij mijn oplossing zou zijn uitgekomen... (Rudy)
Begrepen nu, mooi bedacht hoor , wel lastig omschreven (Anoniem)
Okee (Anoniem)


Dank je Henk (Anoniem)




Ben ook geslaagd voor m'n po*pexamen haha vandaag in de post... 
