![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Mensen, ik kan niet eens meer een simpel anagram oplossen, ik geloof dat het voor mij tijd wordt om af te haken.... (EgniZP) 




Afsluitdijk (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Met de kruisende letters kom ik tot COI, maar snap 'm niet. (Anoniem)
Antwoord voor mijn aanvulende vraag : KLASSE !! Van harte bedankt!! Ik heb dus ergens een kruiqsende letter fout. (Anoniem)
Aanvankelijk heette het station voluit Laan van Nieuw Oost-Indië. De naam Den Haag werd in 1978 toegevoegd, maar van Nieuw Oost-Indië werd afgekort tot v NOI, omdat de naam anders te lang zou worden (Wiki). (:-) (zanzara)
Bedankt, met NOI kan ik verder ! Iedereen van harte bedankt! (Anoniem)



Recept (Anoniem)
Leuke, bob en pf b3rt (Anoniem)





Bedankt (Anoniem)


Hoekkasten (Anoniem)
Huurprijzen (Anoniem)
Huurkosten is goed, dank jullie wel (Anoniem)


Nooit van gehoord! bedankt! dit was voor vandaag de laatste! wens jullie nog een fijne avond, en tot morgen!! (beppie)