![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Wijnpeer? (Anoniem)



Diadeem (Anoniem)
Vuurlinie? (Anoniem)
Scheerlijn (Anoniem)


Er wordt echt een bomensoort gezocht (Anoniem)
Helaas niet (Anoniem)
Krijgen die veel water ? (Anoniem)
Als het een reuzenbonsai is krijgt het te veel water en te veel mest, bonsai is minimini (Puzzelstuk)
Ik ga voor die reuzenbonsai: reuze bedankt! (Anoniem)










Oogmeting (Anoniem)
Oogmeting (Anoniem)
Wat stom dat ik daar niet aan dacht. Bedankt allebei! (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Dank! (Anoniem)


Ik denk dat fruit goed is, bedankt voor het meedenken (Anoniem)
Bedankt allemaal (Anoniem)
Het antwoord is bruut (Anoniem)