![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Kunst? (Anoniem)
Kunst (Anoniem)
Bekend uit deze periode is verder Thorbeckes uitspraak over de houding van de regering ten opzichte van de kunst: "De Kunst is geen regeringszaak, in zooverre de Regering geen oordeel, noch eenig gezag heeft op het gebied der kunst". Hij deed deze uitspraak nadat een Kamerlid te kennen had gegeven dat hij graag had gezien dat in de door Willem III uitgesproken Troonrede een verwijzing was gemaakt naar: de algemene tentoonstelling te Londen, waar ook de Nederlandse kunst waardiglijk werd vertegenwoordigd. Thorbecke legde uit dat hij er als persoon wel degelijk belang in stelde, maar dat het geen zaak van regering is. De regering was geen oordelaar van wetenschap en kunst. (EgniZP)
Uit de kunst! (Anoniem)






Spiegel (Anoniem)
Hoe kom ik er zelf niet op,bedankt (Anoniem)






Sorry, het zijn 11 letters! (Anoniem)
Dat is het! Bedankt allen! (Anoniem)


Pas en lijkt mij goed. bedankt. je doet jouw naam eer aan! (Anoniem)
Past(T) toch niet. (Anoniem)
Past nu wel. het antwoord=onderbesteding (Anoniem)


Das snel bedankt (Anoniem)