![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

.....kennis? (Anoniem)
Dubbel lastig (Anoniem)
Onrust zaaien (Anoniem)
Onevenwichtig (Anoniem)
Pf mac, mooie pipo (Anoniem)
Wat is't eer gezellig hier.dank jullie wel. (Anoniem)
Ik heb genoten vanavond. (Anoniem)


Keeloperatie? (Anoniem)
1e kruisletter is een k (Anoniem)
Ik ga nog even verder, bedankt voor het meedenken (Anoniem)
Kraakamandelen? (Anoniem)
Keelamandelen? (Anoniem)


Ik mdacht zelf ook roemer, maar begrijp hem niet. (Anoniem)
En 'n Roemer is 'n wijnglas voor m.n. rode wijn (Anoniem)
Duidelijk, allen hart. bedankt. (Anoniem)


Er zal een antwoord moeten zijn bij: kiss on my lips, al dan niet van Hall&Oates......... (vergeetmenietje) 




Geweldig (Anoniem)





Echt wel Yootje. (Anoniem)
Wij gaan aan het werk WM. (Anoniem)
'karmakameleon. (Anoniem)