![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |





Geweldig scharren dacht ik ook ! Maar schurken is mooier (Anoniem)


Spot prijs (Anoniem)
Bedankt, was laatste woord, puzzel af (Anoniem)
Chapeau! ggd (Anoniem)


Boven..... ? (Anoniem)
Bedankt voor de 'lift' (Anoniem)
Bovenaards? (Anoniem)
T...i..e. (Anoniem)
Boven=hoog en een etage is een (woon)laag (Anoniem)

Ik dacht er ook aan maar nu heb ik zekerheid, bedankt! (Anoniem)
Waarom diepe? (Anoniem)
Ik moet van dwaallichtje altijd beiden zeggen, anders komt de schoolmeester in hem naar boven 







Karter (Anoniem)
Is het niet een kipkar? (Anoniem)
Neen hoor gewoon KAPPER (Anoniem)
KIJk maar naar racen (Anoniem)
En wij ons maar suf denken (Anoniem)
Kipkar (Anoniem)
Kipkar is. Goed geen foutje elton (Anoniem)