![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Heldere maan van lulu wang. Tip: bol doet wonderen met deze puzzel! (Anoniem)
Met bol bedoelde ik dus die boekenwinkel op internet. (Anoniem)
Dan hebben jullie niets te doen op deze saaie zaterdag ;-)) Bedankt weer. (Anoniem)
Zaterdag ? (Anoniem)
Wie is nu in de war av. moeilijke puzzel (Anoniem)
Niets te doen? (Anoniem)
Volgens mij bedoelde av zowel iets als vrijdag :) (Anoniem)
Sorry... zie je zo gestoord word je van deze puzzel. VRIJDAG natuurlijk! (Anoniem)
In Funafuti is t nu 4 uur en ja t is al zaterdag (Anoniem)
Nou ik durfde het niet op te schrijven maar ik dacht wel die komt zeker dicht bij de evenaar vandaan (Anoniem)


Petrus (Anoniem)
Bedankt,was hem ooit al eerder tegengekomen maar had hm niet onthouden (Anoniem)
Graag gedaan:=)) (Anoniem)
Quinten quist? (Anoniem)
Is goed!!! heel hart.dank,nu kan ik weer verder. (Anoniem)
Oké ;-) (Anoniem)

Sterretjes (Anoniem)
Bloemetjes (Anoniem)
Sterretjes (Anoniem)
Het moet bloemetjes zijn, want die l is zeker goed. Heel hartelijk dank voor het meedenken. (Anoniem)
(de bloemetjes buiten zetten) (Anoniem)
Aub (Anoniem)
Ja natuurlijk had ik niet direct aan gedacht. (Anoniem)
Vlaggetjes? (Anoniem)
Sterretjes (Anoniem)
Tweede is een l dus we proberen vlaggetjes bedankt (Anoniem)
Bloemetjes,want 4e letter is een e (Anoniem)
Ja kwam niet uit met vlaggetjes djw (Anoniem)
Graag gedaan ,ik heb de puzzel af op nr 13 en 5 na zou niet weten waar ik dat moet zoeken (Anoniem)
13 is rooms en 5 is esdoorn (Anoniem)
Eensklaps ? (Anoniem)
Eensklaps (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Ggd. (Anoniem)

Einden? (Anoniem)
Einder (Anoniem)
Einder (Anoniem)
Einder (Anoniem)
Einder is de horizon, waar hemel en aarde elkaar raken. (Anoniem)
Allemaal bedankt (Anoniem)
Einder (Anoniem)
Einder ? (Anoniem)
Einder (Anoniem)
Einder? (Anoniem)
Ginder? (Anoniem)
Einder is de enig goede (Anoniem)
Eind-er (Anoniem)
Ja,idd. zat er helemaal naast. Sorry! (Anoniem)
Nee hoor, meedenken is nooit sorry (Anoniem)
Hartelijk bedankt voor alle reacties! (Anoniem)
Graag gedaan. (Anoniem)
Tot je dienst. (Anoniem)
Voerman = Wagenman = sterrenbeeld aan de noordelijke hemel (Auriga) ??? (Anoniem)
Heb *m gevonden (Anoniem)
En wat is het? (Anoniem)
Yep, goed hoor, had het net gevonden, toch bedankt (Anoniem)
GG (Anoniem)
Mooie vondst (1)! (Anoniem)

Prijsmechanisme? (Anoniem)
Prijsmechanisme (Anoniem)
Prijsmechanisne (Anoniem)
(de hemel in prijzen? (Anoniem)
Zocht het in die richting maar k kwam er niet uit! bedankt (Anoniem)
Oke ;-) (Anoniem)
Eldorado ? (Anoniem)
Goddelijk (Anoniem)
Ga maar voor (2) (Anoniem)
Eldorado ja. ik kwam er 2 seconden later achter, dat ie ergens in een reactie stond. ma bedankt (Anoniem)
Oke, dan ggd (Anoniem)
Regent (Anoniem)
Regent. (Anoniem)
Jaaa, hartelijk bedankt (Anoniem)
GGD (Anoniem)
Ik dacht aan uitgaven minister koenders.. (Anoniem)
Luchtspiegeling (Anoniem)
Luchtspiegeling (Anoniem)
Lucht-spiegeling. (Anoniem)
Luchtspiegeling (Anoniem)
Letternr. 7 is een L, daar begint het woord ook mee (Anoniem)
Dank je wel (Anoniem)

Dubbelster (Anoniem)