![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |



Dankjewel ! (Anoniem)
Pff beiden (Anoniem)
En fluiter ook (Anoniem)
Dank (Anoniem)


Waarom 17? (Anoniem)
Wat staat er op 17? (Anoniem)
Mooi (Anoniem)
En de omschrijving bij 17 (voor mijn begrip) (Anoniem)
.. ja M, mooi (Anoniem)



Op het verkeerde pad? (Anoniem)
Op het verkeerde pad? (Anoniem)
Mooi moes en hi5 3 (Anoniem)
Mooi moes Hi 5 ano 1 (Anoniem)
Alle bedenkers weer bedankt (Anoniem)
Eet smakelijk en een fijne avond allemaal (Anoniem)
Liefkozertje?? (Anoniem)
Bikkelkootje? (Anoniem)
Mooi beiden (Anoniem)

Mooi beiden, maar te snel voor mij (Anoniem)
Dat had ik ook gevonden, maar helaas, het stond er al (Anoniem)
;) (Anoniem)







