![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Het enige waar ik op kom is NIJLBAARZEN, maar daarvan begrijp ik de clou niet. (Anoniem)
Ik zie het..maar snap het ook niet AV (Anoniem)
Nijlpaarden (Anoniem)
Uitleg svp (2)?? (Anoniem)
Natuurlijk, 2, dan is mijn B fout. Dank, 1 en 2! (Anoniem)
Nijl=water; gemeenschap hebben =paren en hier de verleden tijd van (Anoniem)
Ach zo, bedankt, nu zie ik het! (Anoniem)


Een griend is een walvis, dus ik denk dat je antwoord juist is (Anoniem)
Een walvis levert traan. vt van grienen(huilen) is grienden (Anoniem)

Egos ? (Anoniem)
Klopt, bedankt (Anoniem)
;) (Anoniem)
;) is weer goed op dreef! chapeau (Anoniem)
Dank u wel ;) (Anoniem)
Doos (Anoniem)
Doos? (Anoniem)
Oude doos? (Anoniem)
Doos=gemak,wc (Anoniem)
Hdnk. (Anoniem)
Gr.gd. (Anoniem)
Graag gedaan! (Anoniem)
Grienden (Anoniem)
Grienden (Anoniem)
Zo bedankt en nu eerst een kop sterke koffie het liefst met een : maar die heb ik niet (Anoniem)
;) (Anoniem)
De winkels zijn nog open, hoor! (Anoniem)
Ik heb de griep en daarom de kleren nog niet aan [ik schaam me hoor] (Anoniem)
Oei, beterschap gewenst (Anoniem)
Agossie! Beterschap, hoor! (Anoniem)
Maar als je trek hebt in een : ben je al weer bijna beter, toch? (Anoniem)
Dank je dit is goed voor de lijn (Anoniem)
;)) (Anoniem)
:,)) (Anoniem)
(:=) (Anoniem)
Saddam (Anoniem)
Sadam hoessein (Anoniem)
Saddam (Anoniem)
Saddam (Anoniem)
O ja wat stom! Ik hoor het nog zeggen! (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)


Leden (Anoniem)
Leden? (Anoniem)
Leden is goed (Anoniem)
Leden (Anoniem)

Brandwegen (Anoniem)
Luchtwegen (Anoniem)
Vergeet 2 (Anoniem)
Ik vind 2 heel mooi gevonden !! (Anoniem)
Qua last hebben van rook wel, mar het woord ’lucht’ zit al in de omschrijving. (Anoniem)
’k moet er even vandoor. Kom vanavond erop terug. (Anoniem)
Ok, later.. (Anoniem)
(kon het niet laten). LUCHTwegen = goed hoor. Bedankt. (Anoniem)
Erg hé deze verslaving (Anoniem)
Mooi ;-) (Anoniem)
Overhand (Anoniem)
Overhand (Anoniem)
Misschien een kruisletter fout (Anoniem)
Dus toch de P fout, bedankt 1 en 2 (Anoniem)
Overhand (Anoniem)
Zeker weten (Anoniem)
Graag gedaan :) (Anoniem)
Ik heb goochelaars gezocht en ook het geheel bij cryptogrammen, echter geen resultaat, vandaar mijn aanvraag. Niettemin ook 3 en 4 bedankt (Anoniem)

Leden (Anoniem)
Leden (Anoniem)
Leden (Anoniem)
Leden. (Anoniem)
Aaaargh kon er niet opkomen:-)) (Anoniem)
:) (Anoniem)
Nee zeg, ik ook niet !! (Anoniem)
Ik wel (Anoniem)
Je meent ’t... (Anoniem)
U toch ook 2 (Anoniem)
Jawel :) (Anoniem)
Denk dat de pzl klaar is... :) (Anoniem)
Lijkt me niet groen! (Anoniem)

Dorsten? (Anoniem)
Dorsten dacht ik, maar of dit goed is? (Anoniem)
Dorsten (Anoniem)
Dorst= zucht /verlangen (Anoniem)
Oke, dankje wel. dan is het dorsten. (Anoniem)
Dorsten is goed (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Dank u (Anoniem)
Kut-tuk? beetje plat (Anoniem)
Tuk (Anoniem)
Erg plat (Anoniem)
Ik zie em 1 en 2,maar het was toch echt de vraag.Bedankt beiden. (Anoniem)
Gg (Anoniem)
Nounou wat zullen ze gegrinnikt hebben op de redactie. tot je dienst (Anoniem)
Tja het is niet anders.Ben iets dergelijks in andere puzzels ook wel eens tegengekomen,maar dan was het in bedektere termen. (Anoniem)
Al letters bekend? (Anoniem)
Rondwaren (Anoniem)
Rondwaren. (Anoniem)
Nee, ik had nog geen letters; inmiddels wel andere woorden, dus wel letters. Toch heel vel dank. rv (Anoniem)

Kan het Appelscha zijn? (Anoniem)
Appelscha (Anoniem)
Bedankt!! (Anoniem)
Niet gespiekt. ggd (Anoniem)
Hij blijft leuk deze opgave (Anoniem)