![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Vaderden? (Anoniem)
Esdorpen (Anoniem)
Oudgroen (Anoniem)
Oudgroen? (Anoniem)
Een es is ook een boom. (Anoniem)
Ja, mooi (2). (Anoniem)
Maar (3) heeft ook geen ? bij het antwoord staan... (Anoniem)
Maar met de oude spelling zou is het wellicht oudgroen. (Anoniem)
Was ik vergeten 5 (Anoniem)
Zijn :-) (Anoniem)
Ik word nu toch wel nieuwsgierig! (:-) (Anoniem)
Anders ik wel ;-) (Anoniem)
Ave Ave,denk met ons mee :-) (Anoniem)
Past inpekelen hier nog ergens in? (Anoniem)
Den haag heeft geen stadsrechten! (Anoniem)
Dan is dat dus een flecke [valt dat even tegen] (Anoniem)
Maar dan zouden esdorpen wel passen want een flecke is een dorp met extra voorzieningen (Anoniem)
Dan maken we er gewoon esdorpen van (1) ;-) (Anoniem)
Achteraf ga ik voor oudgroen dan maar. (Anoniem)
Esdorpen is goed want het klopt met kruiswoord inpekelen.allemaal bedankt.av (Anoniem)
Esdorpen is goed want het klopt met kruiswoord inpekelen.allemaal bedankt.av (Anoniem)
Had ik het toch goed,graag gedaan hoor. (Anoniem)
Graag gedaan :=)) en 2 goed zo (Anoniem)
De enige, echte goeie (2)! (:-) (Anoniem)
:-)) (Anoniem)



Hofvijver? (Anoniem)
Hofvijver? (Anoniem)
Vijverberg (Anoniem)
De Vijverberg is toch het voetbalstadion van De Graafschap? (Anoniem)
Dk 1 en 2 dit = goed (Anoniem)
Graag gegeven (Anoniem)
Hihi, niks gegeven, in de bonen, sorry. (Anoniem)
Alstublieft. (Anoniem)
Ha,ha, juist grappig 4: niks gegeven, maar graag gedaan!! (Anoniem)
Aan de vijverberg ligt de hofvijver (Anoniem)




Tramtunnel ? (Anoniem)
Tramtunnels (Anoniem)
Past wel maar ik dacht aan fietstunnel en dat past niet (Anoniem)
Tramtunnels (Anoniem)
Tramtunnels (Anoniem)
Strafhof. (Anoniem)
STRAFHOF (Anoniem)
Zonder grote letters.... (Anoniem)
Strafhof (Anoniem)
Dank jullie wel;een goede 5 mei dag (Anoniem)
Dank je wel, insgelijks! (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Vierpartijencoalitie (Anoniem)
Vierpartijencoalitie (Anoniem)
Vierpartijencoalitie (Anoniem)
Vierpartijencoalitie?? (Anoniem)
Vierpartijencoalitie (Anoniem)
Vierpartyencoalitie (Anoniem)
Vierpartijencoalitie (Anoniem)
Dank!! dat zocht ik! (Anoniem)
Graag gegeven (Anoniem)
Monster (Anoniem)
Monster (Anoniem)
Is een dorpje dichtbij Den Haag. (Anoniem)
Monster (Anoniem)
Monster (Anoniem)
Juist, wat stom dat een hagenaar dit niet wwet! H.D. (Anoniem)
Gg. (Anoniem)
Ggd. Ja, eigenlijk wel, ha,ha! (Anoniem)
Vast beleid, zie het ineens (Anoniem)
Televisiebeleid (Anoniem)
Televisiebeleid bedoel ik (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
;) (Anoniem)
Novellepartij??? (Anoniem)
Staatsbeleid? (Anoniem)
Schrappen die hap van mij! (Anoniem)
Ik denk dat ik helemaal fout zit...:( (Anoniem)
Kunnen we elkaar een hand geven (1)! (Anoniem)
Haha;) 2 (Anoniem)
Er zijn heel veel mogelijkheden in wp. nog een paar kruisletters zou wel helpen. (Anoniem)
Moet helaas weg morgen verder (Anoniem)
Asielcentrum? familiedrama? (Anoniem)
Rebellenstad? (Anoniem)
Familiekring? (Anoniem)
Demissionair? (Anoniem)
Is de web pagina weer verlopen dat kan toch niet!! (Anoniem)
Als we maar wisten waar we deze jm kunnen vinden dan konden we iets meer (Anoniem)
Wildernissen ? (noem zo maar wat voor de gein hoor) ! (Anoniem)
Asielverzoek (Anoniem)
Rebellenstad? (Anoniem)
EXCELLENTIES ??? (Anoniem)
Zetelgemeente? (Anoniem)
Bedoel EX-cellenties. Voorheen minister(s) - raad. (Anoniem)
Mooi 6 (Anoniem)
Is nu de raad der radelozen (Anoniem)
Ze zij nu werkeloos die stakkers (Anoniem)
Partijcentrum?? (Anoniem)
Geen stakkers, maar stakers (Anoniem)
Nou ja stakkers met een grote knipoog (Anoniem)
Dank je wel (5). Sorry voor de late reactie, maar hier lag een poos!!(je?) de verbinding eraf. Mijn excuus. (Anoniem)
Iets met ’’gevallen... (Anoniem)
Regelbestuur is het geworden (Anoniem)
Allemaal bedankt (Anoniem)
Av nog bedankt voor uw antwoord! (Anoniem)
Nieuwspoort (Anoniem)
Nieuwspoort (Anoniem)
Nieuwspoort (Anoniem)
Klopt sorry voor de foute letters;) (Anoniem)
Ggd,) (Anoniem)
Catshuis (Anoniem)
Dat ik daar nog intrap ! bedankt:=)) (Anoniem)
Lijkt me helemaal goed. (Anoniem)
;) (Anoniem)
Valt me ook wel een * ietsjepietsje* van je tegen AV (Anoniem)
Nou mij een heleboel 3 ! (Anoniem)
Haha, was een grapje hoor!!=.)) (Anoniem)
Weet ik toch :=)) (Anoniem)
Apenhokje?? (Anoniem)
Paleis noordeinde (Anoniem)
Apenrotsje?? (Anoniem)
Zijn de letters goed av? (Anoniem)
Is het zo’n beestenbende in dat paleis (2)? (Anoniem)
Slaap je av ? (Anoniem)
Apengatje/apenootje (Anoniem)
Kamertje? (Anoniem)
Apenootje (Anoniem)
Apenrots ik was in de war omdat er negenposities staan aangegeven (Anoniem)
Hofvijver? (Anoniem)
Torentje? (Anoniem)
Ja ik eigenlijk ook. dan is apenrots toch wel mooi! (Anoniem)
Ik snap niets van den haag (Anoniem)
Zie dit nog niet, het is toch een crypto? (Anoniem)
Wie wel? (Anoniem)
Apetrots? (Anoniem)
Ik ga verder av (Anoniem)
Aanvrager help ons uit de brand aub! (Anoniem)
Apenrots-- Stichting De Rots is in den haag (Anoniem)
Av is ’’tijdelijk niet beschikbaar’’ (Anoniem)
Nee, dat is zo te zien niemand. (Anoniem)
Apenrots-- Stichting De Rots is in den haag (7) (Anoniem)
Mooi gevonden 7 ! (Anoniem)
Dank! 7. (Anoniem)
Apenrots. = (figuurlijk) deel van de samenleving, bv. de politiek, waar een op macht en aanzien gebaseerde orde heerst. (Anoniem)
My pleasure (Anoniem)
Kijk eens aan! (Anoniem)
En de ned politiek=den haag (Anoniem)
He he (Anoniem)
Dank10 (Anoniem)
Hele bevalling! (Anoniem)
Dubbel en dwars cryptisch---maar? of t in de puzzel past? (Anoniem)
Dit moet goed zijn met de uitleg van 10 (Anoniem)
Nou, ik twijfel er niet aan! (Anoniem)
Apetrots (Anoniem)
Maar van av geen reactie! (Anoniem)

Aartsengel (Anoniem)
Aartsengel (Anoniem)
Heel spits, merci (Anoniem)
Gg. (Anoniem)
Fijn, graag geholpen! - (Anoniem)