![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |



Iets met kalkoen? (Anoniem)
Mooi akoe (Anoniem)
Mooie Bob en pf akoe (stoopje) (Anoniem)
(Groningse asperges (Meinardi) zijn ook heel lekker..:) ) (Anoniem)
(Echt waar, moet je echt eens proberen..) (Anoniem)
Bezoekje in Noordbroek ook zeker leuk. Lekker buiten in de weilanden. :) (Anoniem)



Asperges (Anoniem)





Niet met droge ogen?? (Anoniem)
Met dank aan de denkwijze van moes en de hint..Mooie! Bedankt (Anoniem)
Hetzelfde en bedankt voor de opgaven (Anoniem)



Vetrol?? (Anoniem)
Vetcel? (Anoniem)
Ok:) (Anoniem)



Makreel? (Anoniem)
:) (Anoniem)
Mooie en leuke ana. Bedankt! (Anoniem)