![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Driften? (Anoniem)
Driften? (Anoniem)
Zat ik ook al aan te denken. Ik rijd zelf geen auto, dus heb er geen verstand van! (Anoniem)
Driften? (Anoniem)
Aangezien er nu al 2 dezelfde antwoorden zijn, zal ik dit maar invullen, bedankt ! (Anoniem)
Alstublieft. (Anoniem)
Poeh éh, ik zat te lezen op wiki over driften, maar das heftig rijden hoor ! (Anoniem)
Volgens mij is driften ook heftig. DvD kent het woord in deze betekenis (nog) niet. (Anoniem)
Op wiki staan alle drift-technieken uitgebreid beschreven nr 3, de moeite waard (Anoniem)


Beug? (Anoniem)
Tuig (Anoniem)
Tuig? (Anoniem)
Is dat een bocht? (Anoniem)
Bocht is ook uitschot =tuig (Anoniem)
Klopt en past (Anoniem)
Alstublieft. (Anoniem)
Tuig is goed want de U is van je zuster (Anoniem)
Vi-rage (Anoniem)
Virage (Anoniem)
Virage? (Anoniem)
Bedankt geen verstand van voetballen (Anoniem)
;) (Anoniem)
Graag gegeven ;-)) (Anoniem)
Hekgolf (Anoniem)
Ik denk 1 dat je gelijk heb. (Anoniem)
Fijn, graag geholpen! - (Anoniem)
Chicane (Anoniem)
Chicane (Anoniem)
Chicane (Anoniem)
Chicane (Anoniem)
Chicane (Anoniem)
Oke ggd (Anoniem)
Gd. (Anoniem)
Tweemansbob (Anoniem)
Bobsleeduo (Anoniem)
Tweemansbob. (Anoniem)
Iets met Bob? (Anoniem)
Dat was em 1. (Anoniem)
Twee mannen (vrouwen?) bedankt! DIE 1 en 3 wordt het! (Anoniem)
Oke, ggd (Anoniem)
Tweemansbob. (Anoniem)
Bobsleebaan (Anoniem)
Tweemansbob (Anoniem)
Tweemansbob (Anoniem)
Bobbaantjes? (Anoniem)
Tweemansbob ivm witjas bij 2vert (Anoniem)

Afslag (Anoniem)
Met ?? (Anoniem)
Dat heb ik in dezelfde puzzel al op een andere plaats H10 (Anoniem)
Ik heb deze puzzel niet dus verder zou ik het niet weten (Anoniem)
Onwaar ? (Anoniem)
Heb je H10 dan wel goed? (Anoniem)
Bocht is slechte waar (Anoniem)
Woordenboek geeft bij bocht o.a. afslag (Anoniem)
Onwaar lijkt me toch niet zo gek (Anoniem)
Ik probeer onwaar, bedankt allemaal (Anoniem)
;) (Anoniem)
Het hoekje omgaan (Anoniem)
Het hoekje omgaan (Anoniem)
Het hoekje omgaan (Anoniem)
Dank u zeer alle 3 (Anoniem)
You are welcome (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Chicane? (Anoniem)
Chic-ane (Anoniem)
Chic-ane. (Anoniem)
Zie de bocht niet (Anoniem)
Bocht in een circuit (Anoniem)
Chicane is een (rare) bocht in de autorace(weg) (Anoniem)
Twee mekaar snelopvolgende haakse bochten (Anoniem)
Ok 5 ,bedankt (Anoniem)
En 6 en 1 (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Chicane is een kunstmatige bocht in een circuit voor autoraces. (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Bedankt ook voor de uitleg daar liep ik op vast (Anoniem)

Chicane (Anoniem)
Chicane (Anoniem)
Chicane (Anoniem)
Bedankt, maar ken het woord niet. (Anoniem)
Graag gedaan (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
In de autosport worden bochten chicanes genoemd (Anoniem)
Wt heeft een bocht met haarkloverij te maken ? (Anoniem)
Chicane=vitterij. Hiervan afgeleid is: chicaneurig, ofwel sikkeneurig. (Anoniem)
Win-ding? (Anoniem)
Winning? (Anoniem)
Winding (Anoniem)
(1) is beter ;) (Anoniem)
Wending (Anoniem)
(4) is nog beter... (Anoniem)
Bedankt allen, heb er maar winding van gemaakt (ding-object) (Anoniem)
Zegevieren=winnen en een object= een diing. (Anoniem)
Graag gegeven. (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Maar die bocht he.Dat is toch wenden? (Anoniem)
Klopt (4), denk dat dat beter is (Anoniem)
Mijn laatste zin neem ik terug:-) (Anoniem)
Een winding is wel een bocht.Heb ik net opgezocht:-) (Anoniem)
Winding: bocht, kronkel, kronkeling, slag (Anoniem)
Dan neem ik mijn laatste zin ook terug ;)) (Anoniem)
:-)) (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Een ’edit’ knopje zou handig zijn;-) (Anoniem)
Dat je zelf je stomme antwooorden kan wissen.Dat zou inderdaad wel fijn zijn. (Anoniem)
Of even een ootje weghalen bij bovenstaande post:-) (Anoniem)
Hahaha (Anoniem)
Hoe werkt dat dan ? (Anoniem)
Dat is inderdaad goednieuws wm!! (Anoniem)
Leuk dat U meeleest en denkt.Bij deze,ik vind dit een geweldig leuke site.Dank u wel. (Anoniem)
@ (5) dan kun je je eigen bericht terughalen en vervolgens iets toevoegen of weghalen en vervolgens kun je dat bericht opnieuw posten (Anoniem)
So hey, dat is mooi, bedankt 2 (Anoniem)
;) (Anoniem)
Hebben we ons eigen gummetje, prachtig! (Anoniem)
Inderdaad. Binnenkort ga ik weer een nieuwsbrief versturen, met meer informatie hierover. (Webmaster)
Bedankt Peter, maar.... nu nog de snelheid van de site , vnl in het weekend, is vaak dramatisch (Anoniem)
Snelheid? Ik kon er vandaag niet eens op komen! (Anoniem)
Iedereen blij !! (Anoniem)
Yes !! (Anoniem)
Ik heb mij zojuist aangemeld voor de nieuwsbrief :-) (Anoniem)
Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief? (Anoniem)
I (Anoniem)
In het gele vlak naar *nieuws gaan, en dan rechtsboven (Anoniem)
Zat die knop er maar al op... ik heb e.e.a. al ontdekt ;)) toch zeer bedankt. Ben het ook eens met (4): een bijzonder leuke site. Prettig weekeinde verder! (Anoniem)

Kletsen (Anoniem)
Kletsers (Anoniem)
Kletsers (Anoniem)
Is niet goed (Anoniem)
Kletsen bedoel ik (Anoniem)
Dat is m, bedankt! (Anoniem)
Het is kletsers (Anoniem)
Graag gedaan :=)) (Anoniem)
Kletsers (Anoniem)
Anagram van skelters (Anoniem)
Vele eersten zullen de laatste zijn, ik dus 1 (Anoniem)
Geeft niet (Anoniem)



Inham (Anoniem)
Inval (Anoniem)
Inham (Anoniem)
Inham, is al eerder gegeven. (Anoniem)
Inham is de juiste (Anoniem)
GG (Anoniem)
Bedankt. (Anoniem)
Gd (Anoniem)
Ham is (brood) beleg (Anoniem)