![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Blauwdruk (Anoniem)
Tige tank! (Anoniem)

Blauwdruk (Anoniem)
DANK,DANK,DANK! (Anoniem)
Aub hoor (Anoniem)
Tr...d..n.....d.. (Anoniem)
Treindienstleider(?) (Anoniem)
Maar waar is het meisje dan gebleven ? (Anoniem)
Trijn (meisjesnaam) = Trein (?) (Anoniem)
Het meisje is Trijn (klinkt als Trein) (Anoniem)
Ja, tuurlijk, weer erin getrapt; zo te horen, had iemand me laatst nog uitgelegd : =( (Anoniem)
Treindienstleider is 17 letters (Anoniem)
Maar terindienstleider is 16 letters (Anoniem)
Treindienstleider bedoel ik (Anoniem)
Nr.3 heeft gelijk; ik tel ook 17 letters. (Anoniem)
@3: U hebt helemaal gelijk! Graag reactie van Aanvrager. (Anoniem)
(3) heeft gelijk (1). (Anoniem)
Tel nog maar eens, ik kom op 17 letters (Anoniem)
Sorrie, inderdaad 17 letters!! (Anoniem)
Hoofdconductrice? (Anoniem)
Treinconductrice? Met dank aan tip van (6). (Anoniem)
Joggingpak (Anoniem)
Joggingpak (Anoniem)
Jogging (Anoniem)
Goed hoor! Woensdag crypto altijd zo moeilijk!!! (Anoniem)
Postbestelling? (Anoniem)
De F is van de filmrolletjes 102617 (Anoniem)
Exportafdeling (Anoniem)
Nee, ik heb het gevonden: boekverfilming. bedankt v.h.meedenken (Anoniem)
:-)) (Anoniem)
Executie (Anoniem)
Executie (Anoniem)
Executie (Anoniem)
Natuurlijk, wat dom dat ik dat niet ag. (Anoniem)
;)) (Anoniem)
Natuurlijk, wat dom dat ik dat niet zag. Bedankt allemaal. (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Ggd- (Anoniem)
Eindversie (Anoniem)
Had een letter verkeerd gezet,zodoende kwam ik er niet uit,dank. (Anoniem)


Operette-voorstelling. (Anoniem)
Een operette (letterlijk kleine opera) is een vorm van muziektheater die erg lijkt op opera, alhoewel de onderwerpen vaak minder serieus zijn. (Anoniem)
Leuk om de uitleg te lezen, dank (Anoniem)
Ggd, was een reactie op iemand die het antwoord niet begreep ;) (Anoniem)
Ja was ik... dus leuk dat je reageerde (Anoniem)
Oke :) (Anoniem)
Operette-voorstelling. (Anoniem)
Ik zat maar met sport... te kijken, bedankt (Anoniem)
0ké. (Anoniem)
Aversie (Anoniem)
Aversie (Anoniem)
Wat heeft dat met een uitvoering te maken? (Anoniem)
Versie is een uitvoering en aversie is iets wat niet op proijs wordt gesteld. (Anoniem)
Tuurlijk! Bedankt (Anoniem)
GG: (Anoniem)
Alfaversie? (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Voorstelling (Anoniem)
Dat is prima,vriendelijk dank (Anoniem)
Ok. (Anoniem)
Recital (Anoniem)
Juist ja! (Anoniem)
Versje (Anoniem)
Versie? (Anoniem)
Dansje (Anoniem)
Tweede letter is een E (Anoniem)
Versie! (Anoniem)
Ik denk toch dat het een dansje is.Volksdansje ? (Anoniem)
Versie is beter (Anoniem)


Inversie (Anoniem)
Mijn dank is groot (Anoniem)
Graag gedaan! (Anoniem)