![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Waarom jij zo vlug en ik na drie dagen nog niet?dank bloemen - krieltje (Anoniem)
Begrijp het niet (Anoniem)
Ik eigenlijk ook niet, want het is zo geen crypto, maar door de letters kwam ik op bioscoop (bloemen)
Dank voor de uitleg: bio had ik nog wel, maar bleef steken in de scoop (Anoniem)




Ben er al achter...roofmoord, toch bedankt (Anoniem)



Er is inmiddels een A bijgekomen: o....aai (Anoniem)
Je was me net voor! ik had ook intussen oplawaai gevonden! Thank you! (Anoniem)
Naslag (Anoniem)
D.r... (Anoniem)
Lawaa is het juiste, bedankt voor he meedenken (Anoniem)
Volgend mij wel (Anoniem)
Sorry heb 2 door elkaar gehaald lawaai is het (Anoniem)

Bestaansredenen? (Anoniem)








(hi) mira? (Anoniem)
Diva? (Anoniem)
Ik vat hem nog niet. Morgen is het gehaktdag (ook wel aswoensdag genoemd), dan zal ik het wel tot mij nemen. (NP) 