![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |




Mooie opgave, knappe oplossing ! (Anoniem)
Zeer knap gevonden. (Anoniem)
Snap hier niks van (Anoniem)
Met dank! (Anoniem)
Onderwijzers gaven je vroeger een tik op de vingers met een lineaal, mag nu niet meer (Anoniem)



De onderkant van de maatschappij (Anoniem)
Start (Anoniem)
Volgens mij 'start' (bram) (Anoniem)
Bedankt, ik heb nog nooit Monopoly gespeeld. (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Een kanskaart bij monopoly: Ga naar de gevangenis, ga niet langs 'start' en ontvang geen 200 gulden (die goede oude tijd) 





Mooi nijn.. (Anoniem)
Is m dus.. mooie..pf nijn (Anoniem)

C entrum (Anoniem)
Zou kunnen bedankt (Anoniem)
Ggd! (Anoniem)


