![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |





Krekel? (Anoniem)
Kwaker? (Anoniem)
O nee is al geweest.. (Anoniem)
Leuk! pf kaatje (Anoniem)
Liedje ? (Anoniem)
Liedje (Anoniem)
(altijd het zelfde liedje ?) (Anoniem)
Natuurlijk, thanks (Anoniem)
Riedel (Anoniem)
Graag gedaan av (Anoniem)


Doorborduren (Anoniem)
Bedankt allen had hier nooit aangedacht. (Anoniem)





Op stippellijn nederlandse plaatsnaam invullen (Anoniem)
Yess thnx AV (Anoniem)
Streepje op de a is niet goed (Anoniem)
Rivaal (Anoniem)
Rivaal is goed, bedankt. Puzzel uit! (Anoniem)
Comediene? (Anoniem)
AV is online (Anoniem)
Geen comediene (Anoniem)
Geen toneelrol (Anoniem)
Nee Alba; ze zitten er letterlijk in (Anoniem)
Geen clownspak (Anoniem)
........r (Anoniem)
Baan en werk (Anoniem)
Slachter is 8 (Anoniem)
.......er (Anoniem)
Sorry, excuus, slachter =8 ; foute aanvraag dus! (Anoniem)
9 had 8 moeten zijn!! (Anoniem)
En lachtster heeft een t teveel (Anoniem)
Dat wel, Alba, maar dat staat dus iik niet in de aanvraagregel. (Anoniem)
Iik=ook (Anoniem)
Lacher en lachTster.... (Anoniem)
Hoewel in slachtster zitten lacher en lachster (Anoniem)
Toch leuk bedacht av (Anoniem)
Vrouwelijke slachter!! (Anoniem)
Je blijft lachen... (Anoniem)





(humor is Latijn voor vocht) (Anoniem)
Maar de oplossing is laagbijdegrondser. (Anoniem)
De regen komt er wel in voor (Anoniem)
En komt ook (Anoniem)
Dus: de regen komt ... ...... ... .. ..... ...... (Anoniem)
Een eind op dreef: de regen komt met bakken uit de ..... ...... (Anoniem)
Nu nog een woord, Bagger. (Anoniem)
De regen komt met bakken uit de hemel ...... (Anoniem)
Nog eeén woord! (Anoniem)
Sorry, pf allemaal. Er had nog een zesje achter moeten staan: vallen (Anoniem)
Moderator, graag correctie als u tijd hebt. (Anoniem)
De regen komt met bakken uit de hemel vallen (Anoniem)
Dank voor uw aller begrip (Anoniem)
Ja, wrijf het er maar in, très jentil. (Anoniem)
Weet ik, maar was een reactie op Jentil. (Anoniem)
Sorry, moderator. Hij kan blijven zoals aangegeven: (2,5,4,3,6,3,2,5), want mijn antwoord was: DE REGEN VALT MET BAKKEN UIT DE HEMEL. Tijdens het geven van de antwoorden raakte ik in de war. Mijn excuses ook aan alle oplossers en welgemeende felicitaties aan allen die op het goede spoor zaten. Volgende keer beter, zullen we maar zeggen. (Anoniem)