![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Oranje vrijstaat (Anoniem)
Oranje vrijstaat (Anoniem)
Heel hartelijk bedankt. (Anoniem)
Graag gedaan ;c) (Anoniem)
Gd (Anoniem)

Oranjetelg? (Anoniem)
Telg (Anoniem)
Oranjetelg? (Anoniem)
Oranjetelg? (Anoniem)
Zou heel goed kunnen (Anoniem)
;] (Anoniem)
Thks (Anoniem)
Ggd. (Anoniem)
Zit eerst te klunzen met m’n internetverbinding en nu geeft ik blijkbaar 2 x antwoord! (:-) (Anoniem)
Geeft = geef! (Anoniem)
Maar wel 2x goed (3)! ;]] (Anoniem)
Ja, als je’t zo bekijkt! Elk nadeel hep ze voordeel, toch? (:-)) (Anoniem)
En un momento dado wel ja! ;]] (Anoniem)
Kan hier geen vertaling van vinden?! (:-)) (Anoniem)
Cruyffiaans Spaans voor: op een gegeven moment! Bovendien titel van film over Spaanse periode JC. ;]] (Anoniem)
Ach, ik zat in de verkeerde hoek!! Dank voor de uitleg! (:-)) (Anoniem)
Een mooie wissel (Anoniem)
Briljant bedankt (Anoniem)
Een goeie wissel? (Anoniem)
;) (Anoniem)
Goeie zou ook kunnen, zijn blinde letters (Anoniem)
Een foute wissel? (Anoniem)
Nee, dacht even op het verkeerde spoor. (Anoniem)
Het juiste spoor is toch het goede spoor? (Anoniem)
Mee eens 2, ik ga gummen (Anoniem)
NtD (Anoniem)


Ajax (Anoniem)
Ajax (Anoniem)
Soldaten.....? (Anoniem)
Schietterrein ? (Anoniem)
Da’s een goeie ! (Anoniem)
Bedankt, lijkt me goed! (Anoniem)
;) (Anoniem)


Oranjevereniging (Anoniem)
Oranjevereniging (Anoniem)
Oranjevereniging (Anoniem)
Oranjevereniging (Anoniem)
Oranjevereniging (Anoniem)
Dank allemaal !! (Anoniem)
Oke (Anoniem)
Team (Anoniem)
Toch! Ik zocht naar een naam, bedankt! (Anoniem)
Zal ik doen (2), dankjewel ; -) (Anoniem)
Graag doorgegeven. (Anoniem)
Want er is wel een naam meli ofzo (Anoniem)
Ja, klopt (3), heb *melli* gevonden, weer wat geleerd (Anoniem)
Ja ik vond het vanmorgen op google maar ik snap het niet (Anoniem)
Melli is de bijnaam van het iraanse elftal, maar is wel 5 letters (Anoniem)
Oranjebitter (Anoniem)
Sorrie, had dit ne (Anoniem)
Alle vragen van de zondag tel. staan in zoek (Anoniem)
Sorry, ging effe mis. Had het antwoord niet gezien maar toch bedankt! (Anoniem)
Gg (Anoniem)
Als U het niet kunt vinden vraagt U het maar gerust. Wij helpen U wel. (Anoniem)
Maar eerst ff zoeken (Anoniem)
Oranjebitter (Anoniem)
Oranjebitter? (Anoniem)
Oranjebitter (Anoniem)
Oranjebitter (Anoniem)
Klopt, had het intussen ook. tnx (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Selectieprocedure (Anoniem)
Eindigt iig op procedure (Anoniem)
Selectieprocedure (Anoniem)
GG (Anoniem)
Selectieprocedure (Anoniem)
Selectieprocedure (Anoniem)
Wauw (Anoniem)


Maradonna (Anoniem)
Maradona (Anoniem)
Mijn dank (Anoniem)
Met een n. (Anoniem)
Gg. (Anoniem)
Het tweede ? (Anoniem)
Tweede (Anoniem)
Het ervoor. (Anoniem)
Thx 1 (Anoniem)
Gg. (Anoniem)
;) (Anoniem)