![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Knollentuin? (Anoniem)
Knollentuin? (Anoniem)
Ik zag het niet allen bedankt (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Dank (Anoniem)
Puzzel af dus helemaal in m,n knollentuin.m (Anoniem)


Dank je (Anoniem)
Ja, lijkt wel een 1 april grap, er staat helemaal geen puzzelstukje om aan te klikken..
Hint 2: De eigenaar/verkoper legt de bami in het luikje, de klant doet het klepje open. Yootje was warm, zie ik nu (Deng) 
Niemandsland (Anoniem)
Niemandsland (Anoniem)
Hartelijk dank (Anoniem)

GELANDE 1) Eigenaar van een stuk land in de polder 2) Eigenaar 3) Grondeigenaar 4) Grootgrondbezitter 5) Landeigenaar in een polder 6) Landbezitter 7) Landeigenaar (Puzzelstuk)
Goed zeg ,AV. (Anoniem)
Ik denk gelande, maar wat heeft dit met eigenaar te maken (Anoniem)
Dank je wel, vergeetmenietje (Anoniem)


Dank je wel. Max (Anoniem)

Mooi roos en Twente, en die eigenaar is die gespierde adonis met witte tanden, felblauwe ogen en een wasbordje!!
Klopt Twente, al maar goed dat dat even duurt voordat je dat zeker weet! Heb je toch nog één week tegen zijn mooie koppie kunnen kijken! 
Aanvrager, het is niet de bedoeling dat je drie keer dezelfde vraag stelt, ook al zit er een fout in je aanvraag. Wordt vanzelf verbeterd! (Moderator)
Bedankt !,,,, (Anoniem)




