![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Leertje (Anoniem)
Mooie HaDe en pf allen, ben nog steeds stoopje mobiel (Anoniem)
Ga toch kijken of ik in kan loggen, wordt er vaak uitgeknikkerd (Anoniem)


Kinderombudsman? (Anoniem)
Mooie (Anoniem)

Bedankt (Anoniem)
Geriater (Anoniem)
Beetje slecht ter been... (Anoniem)
Ik ook, Stoopje... (Anoniem)
Dank je wel (Anoniem)
Dank je wel Siny (Anoniem)
Bedankt orie (Anoniem)






Blz. 38,39 (Anoniem)
Aha..dat scheelt nogal!! (Anoniem)
Dank! (Anoniem)
Ja idem hier...zocht me suf:)) (Anoniem)

Mod:nog een puntje weghalen tussen r en n (:=) (Anoniem)
Is dit uit te leggen? (Anoniem)
Ja dat verandert de zaak inja (Anoniem)
Dank u wel , js. (Anoniem)
Sorry ik heb een fout gemaakt de letters t e s verwisseld. (Anoniem)




Doe even een makkelijk vragen aub (Anoniem)
=:D (Anoniem)