![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |










Spelenderwijs (Anoniem)
Is ano,de spelers wijn (Anoniem)
Dank,bloemen (Anoniem)

Ff w88 (Anoniem)
Ok, kom maar. (Anoniem)
Bijna (Anoniem)
(anoniempje) (Anoniem)
Nee, Roos. (Anoniem)
Ambtsmisdrijf? (Anoniem)
Nee, @3 (Anoniem)
Mis was goed (in dit geval) (Anoniem)
Ja, Nijn.Pf. (Anoniem)
En Rood ook gefeliciteerd. (Anoniem)
Mishandeling? (Anoniem)
RooS (Anoniem)
Met mosterd op het broodje... pf hoor (Anoniem)
@3, laat maar niet te laat. Pf. (Anoniem)



Oei! dat is snel!? hart. dank allen en sorry voor typefouten. vingers een beetje te dik voor klei (Anoniem)
..ne toetsjes op gsm dus. (Anoniem)
Stoofperen (Anoniem)
Ggd (Anoniem)


Slim van je 007, en dan gewoon de vraag stellen en dan krijg je uitleg. Dan heb je snaps,, dat is altijd fijn (Puzzelstuk)