![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Ohh, zag laatst een 'gifje' van iemand die tegen schrikdraad plaste.. haha schrikken dus
Ik heb schrikdaad bij buurman aangesloten , hij ging van 3,5 naar 8,5 en ik kwam toevallig in contact met dat draadje , 3 dagen hoofdpijn gehad
Ja, heb het verhaal van m'n oom: hij bukte en zag allemaal flitsjes .. Kwam (in de regen) met zijn oliejas tegen het schrikdraad .. (pavlov) 



Trapezenummer (Anoniem)
Werker dan ? (Anoniem)
Mooie (Anoniem)








Halve vraag. (Anoniem)
Gebruik de zoekfunctie. (Anoniem)


Stroomcircuit. (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
0ké. (°_°) (Anoniem)

Verdeelkast. (Anoniem)
Bedankt 2 (Anoniem)
Graag gedaan. (Anoniem)
Bedankt 1 en allemaal met het goede antwoord (vera) (Anoniem)
In de regels staat duidelijk: het is verboden om in discussie te gaan over onderwerpen als huisregels of gedrag van andere puzzelaars. (Moderator) 



Bovenleiding (Anoniem)