![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Stoplicht is nog rood. (Anoniem)
Groen. (Anoniem)
Vleugellam (Anoniem)
Ik kan niet tellen..... (Anoniem)
Vliegtuig (Anoniem)
(spuit elf) (Anoniem)

Zonnebloemen (Anoniem)
Ingezetenen (Anoniem)
Tuurlijk!! thanks (Anoniem)
Ggd (Anoniem)












Legertrein (Anoniem)
Legervoertuig (Anoniem)
Nee: trein (Anoniem)
(er achteraan) (Anoniem)
Is geen kritiek, maar vraagje. Woordpatroon werkt niet met streepjes, alleen met puntjes 





1 en 2 bedankt, voor nr 3 de vraag is eerder verkeerd gespeld, vandaar dat mijn goede spelling niet werd gevonden (Anoniem)