![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Krijgsmacht? (Anoniem)
Merci allen en pf B3RT (Anoniem)

Ik heb alleen in mijn jeugd een seizoenskaart van FC Den Bosch gehad... Wilde ik effe kwijt, sorry.. 











Zwart wit denken? (Anoniem)
Zwart wit zwaard?? (Anoniem)
Mooi.. (Anoniem)
Mooie.. Pf dun :-) (Anoniem)
Dun=edun :-) sorry.. (Anoniem)

Patatje ? (Anoniem)
Dank u wel (Anoniem)
Graag gedaan (Anoniem)

Zou het *ontspanningsperiode* kunnen zijn,die was tussen 1969-1975 tijdens de *koude oorlog* (blondie) 


Oke dat is snel dank U alle (Anoniem)