![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Knospecialist (Anoniem)
Vakspecialist? (Anoniem)
Pijnspecialist? (Anoniem)
Ja (1) dat =de oplossing. (Anoniem)
We wachten af ik zie na het eten wel weer even (Anoniem)
Kopspecialist (eigenlijk een term voor een voetballer die goed kan koppen) (Anoniem)
Mooi 4, dat is tenminste cryptisch:-) (Anoniem)
Ja 4, lijkt mij wat meer cryptisch dan knospecialist. (Anoniem)
Weinig reactie, helaas (Anoniem)
Kop is de goede (Anoniem)
Fijne dagen (Anoniem)



Kegelsnede (Anoniem)
Kegelsnede (Anoniem)
Ik zie niet het verband er in (Anoniem)
Weet ook niet zo*n raad met neus,maar woordpatroon gaf dit als enig antwoord.het is een wiskundige lijn. (Anoniem)
Kegel wordt ook wel voor (drank)neus genoemd?? (Anoniem)
Een kegel hebben is meer,uit je mond raken naar drank. (Anoniem)
Ruiken dus:-) (Anoniem)
Een neuskegel is een kegelvormig uiteinde, vooral van een raket (Anoniem)
Een snee in de neus hebben = dronken zijn (Anoniem)
Allemaal harst.bedankt,mea culpa (Anoniem)
Kegelsnede=goed en de uitleg van velen ook. (Anoniem)
Alstublieft (Anoniem)

Gokbaas? (Anoniem)
Gokbaas (Anoniem)
Verklaring ? (Anoniem)
Gok= grote neus (Anoniem)
Gok=neus (Anoniem)
Spreekt toch voor zich (Anoniem)
Bedankt 1,2 & 3 (Anoniem)
Ggd 88-) (Anoniem)
Graag gedaan :,) (Anoniem)




Gokgraag (Anoniem)
Gokgraag (Anoniem)


Sneu (Anoniem)
Sneu? (Anoniem)
Sneu (Anoniem)
Dat zal het kunnen zijn. hij is ingebuld. Nu hopen dat het antwoord goed is. Bedankt weer (Anoniem)
Ingebuld=ingevuld :-) (Anoniem)
Alstublieft (Anoniem)
At your service (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
