![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Feeenbankjes (Anoniem)
Nee 1 (Anoniem)
Die bestaan niet volgens mij 1 jammer (Anoniem)
Paddenstoel (Anoniem)
Bijna goed 2 (Anoniem)
Dus gezwam (Anoniem)
Paddestoelen (Anoniem)
Praatstoelen (Anoniem)
Nee 2 heeft het bijna goed ik zie nu dat het op 2 manieren geschreven kan worden, moet ik het dan maar goed keuren (Anoniem)
Paddestoelen. (Anoniem)
Ja 2 heeft het nu goed paddestoelen (8=) (Anoniem)
Paddenstoelen (Anoniem)
Ja,leuk voor 2 (Anoniem)
Fijn voor je 2:=)) (Anoniem)
En 4 ook (Anoniem)
Weer bedankt voor het meedoen (8=) (Anoniem)
Mijn vraag over de belg en de fries is intussen opgelost (Anoniem)
Ik snap deze niet even uitleg graag (Anoniem)
Heb ik gezien nr. 3 (Anoniem)
5 kan ook, het witte boekje zegt paddestoelen, maar paddeNstoelen is niet echt fout . (Anoniem)
Ach die.......tussen n (Anoniem)
Ok (Anoniem)
Wat zijn de elfjes? (Anoniem)
Ja 3 dat was ik en de uitleg is zwammen zijn paddestoelen en elfenbankjes ook . (Anoniem)
Zie zwammen maar niet de elfjes (Anoniem)
Het komt denk ik van elfenbankje (Anoniem)
Ok av dank voor de uitleg was dus een mooie! (Anoniem)
7 geloofd niet in sprookjes ? (Anoniem)
Mwah, elfjes zijn geen elfenbankjes of zwammen (Anoniem)
Bedankt 6 (8=) (Anoniem)
Elf ====is ook feeachtig wezen (Anoniem)
Zwammen alleen zijn al paddestoelen 7 (Anoniem)
(8=) goed hoor en jij was 5 bij mijn vraag .je was niet alleen laat ik ook :=)) (Anoniem)
(8=) 3 (Anoniem)
Leuk verzonnen, maar cryptisch klopt het niet, maar dat is mijn mening (Anoniem)
7: helemaal mee eens! (Anoniem)
Elfjes zitten op elfenbankjes. Elfenbankjes en zwammen zijn paddestoelen. Ik heb wel slechtere gezien. (Anoniem)
Dank je 9 (8=) (Anoniem)

Bob (Anoniem)
Bob (Anoniem)
Bob (Anoniem)
Bob? (Anoniem)
Zo, en jullie zien dat zo snel...Tjonge. (Anoniem)
Dank jullie wel. (Anoniem)
O=niets in bb. (Anoniem)
GG (Anoniem)
Graag gegeven. (Anoniem)
Tja maar het is yoch haar leeftijd he (Anoniem)
Mijn ’bob’ had wat makke onderweg! (:-) (Anoniem)
Je was er wel op tijd (4). (Anoniem)
Dat kan toch geen lekke band zijn (4) (Anoniem)
Uit de bocht gevlogen; ik wilde te snel! (:-) (Anoniem)
Ach ach, daar d (Anoniem)
Wel zuinig op je hersenkronkels zijn (4)... (Anoniem)
Daar krijg je bon-bels van (Anoniem)
Terrein winnen (Anoniem)
Terrein winnen (Anoniem)
Terrein winnen (Anoniem)
Terrein winnen (Anoniem)
Terrein winnen. (Anoniem)
Anybody home?? (Anoniem)
Terrein winnen (Anoniem)
Sorry, moest bij het vorige nummer! (Anoniem)
Geweldig (2) dat moet het zijn! Hartelijk dank! (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
=.)) (Anoniem)


Proppen (Anoniem)
Proppen (Anoniem)
Proppen (Anoniem)
Proppen (Anoniem)
Dank, ik zag ’t al bij aanvraag 190403. (Anoniem)
Alstublieft. (Anoniem)
Ggd. (Anoniem)
Proppen (Anoniem)
MOOI!!! Mijn dank.Puzzel klaar. (Anoniem)
Alstublieft. (Anoniem)
Ik snap dat erop komen niet, kan iemand dat uitleggen? (Anoniem)
Op de proppen komen (Anoniem)
Belazeren? (Anoniem)
Hebben wij ook, maar kunnen het niet goed beredeneren (Anoniem)
Bedriegen = belazeren en vallen = lazeren? (Anoniem)
Beduvelen? (Anoniem)
Houtvlot (Anoniem)
Houtvlot (Anoniem)
Houtvlot (Anoniem)
Een beetje jammer nummer 4, waar AV ongevraagd antwoord geeft op eigen aanvragen. (Anoniem)
Snap ’m niet. (Anoniem)
Drijft snel, begrijp ik, maar zuster / tante? wil iemand me dat uitleggen? (Anoniem)
’Je zuster/tante op een houtvlot’ = uitspraak als men iets niet gelooft. (Anoniem)
6: ggoogle op ’’Wim Kan houtvlot’’, dan vind je het vast! (Anoniem)
Met je zuster op een houtvlot! uitroep als men iets niet gelooft, met iets niet te maken wil hebben e.d. (Anoniem)
Dank 4. Een mens is nooit te oud om te leren! (Anoniem)
(:-) (Anoniem)
Aha, zodoende, die uitdrukking kende ik niet, nu dus wel. Hartelijk dank. (Anoniem)
Heel hartelijk bedankt (Anoniem)
Fijn, graag geholpen! - (Anoniem)

ADEM (Anoniem)
Dank je wel. (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)


Slabek? (Anoniem)
Dat woord bestaat niet volgens koenen.... (Anoniem)
Volgens Van Dale wel :-) (Anoniem)
Snater/ (Anoniem)
Snater? (Anoniem)
Helaas zijn er niet meer kruisletters (Anoniem)
Wel bedankt voor het meedenken. We wachten volgende week wel af! (Anoniem)
Totschelden en tekeer geneigde mond[Van Dale) (Anoniem)
Tekeergaan dus :-) (Anoniem)
Het woord hoeft niet in koenen te staan dat is alleen voor de ladderpuzzels (Anoniem)
Harp? (Anoniem)
Vreemd antwoord bij het nummer hard (Anoniem)
Hard (Anoniem)
Hort (Anoniem)
Zoiets als ’’hard op je plaat gaan’’? (Anoniem)
Bedankt allemaal, ik houd het op ’’hort’’ (Anoniem)
Alstublieft. (Anoniem)
Graag gedaan :=)) (Anoniem)
Oke ggd (Anoniem)
Proppen (Anoniem)
Op de ’’proppen’’komen (Anoniem)
Proppen (Anoniem)
Proppen (Anoniem)
Ik dacht ook aan proppen , maar zg verband niet met eropkomen. Bedankt voor de uitleg. (Anoniem)
Vul dus proppen in. (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Onderdeken ? (Anoniem)
Bedeldeken ? (Anoniem)
Goois matras? (Anoniem)
Onderdeken (Anoniem)
Ik denk onderdeken, maar ben niet zeker. (Anoniem)
Onderdeken is goed. (Anoniem)
;) (Anoniem)

Vrijersvoeten (Anoniem)
Mooi 1! (Anoniem)
Geweldig dank jullie wel ! (Anoniem)
;) (Anoniem)
Ik heb alleen maar met waardering naar 1 gekeken......... (Anoniem)