![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Ge-never ? (Anoniem)
Knap 1 (Anoniem)
Op 1 letter na goed 1 (Anoniem)
Jenever (Anoniem)
Je-never (Anoniem)
Mooi! 1 (Anoniem)
Mooi 1! (Anoniem)
Ja hoor, die had ik, maar snel gevonden hoor. (Anoniem)
Mooi 1 en 2, en allen bedankt ! (Anoniem)
Oke (Anoniem)
Was ook even aan een borrel toe na de laatste av. (Anoniem)
Vandaar deze er even tussendoor bedacht (Anoniem)
Never = nooit (Anoniem)
Mee eens 5 snap het ook niet (Anoniem)
We zeggen toch wel ’s: van ze never en nooit niet ipv ECHT niet? Zo zie ik het maar ja, ........ (Anoniem)
Bedankt voor de verduidelijking (6). (Anoniem)
Zo ik het nu zie, vind ik de oplossing van 1 mooier. GE- (jullie) ipv JE-never (Anoniem)
Graag gedaan 5. (Anoniem)
Echt niet bedoel ik met nooit en op het eind dus engels (never) (Anoniem)
Gesnapt av., welterusten en tot puzzels. (Anoniem)
Ok 5, ook welterusten, neem er nog echt wel ééntje! Heb nog vakantie dus...... (Anoniem)
Bij mij is de fles ook nog niet leeg, dus doe ik nog gezellig mee. (Anoniem)
Proost dan maar (Anoniem)
En ik doe ook nog eventjes mee, ook nog vakantie dus.... maar daarna ga ik wel naar bed, welterusten en tot de volgende keer. ..)) (Anoniem)
Wordt het dus toch nog even gezellig voor het slapen! (Anoniem)
Jazeker av, zo hoort dat toch? Even lekker een slaapmutje pakken en dan.... ?? (Anoniem)
SlaapmutSje bedoel ik, sorry. Hahaha (Anoniem)
;) (Anoniem)

Opfrisser (Anoniem)
Klopt inderdaad, de l was fout. dank ! (Anoniem)
Goh, ik denk bij een borrel nou niet direct aan fris ;-) (Anoniem)
Een koud beerenburgje (Anoniem)
O, zo fris. Ja doe maar... (Anoniem)
Klopt (Anoniem)
Denk het wel! (Anoniem)
Zo van: nog een dan gaan we heen (Anoniem)
AV: luidt de omschrijving: ’Laatste snelle borrel’ ? (Anoniem)
One for the road (Anoniem)
Lustrum (Anoniem)
Foutje av? (Anoniem)
Die leuk, bedankt (Anoniem)
Inderdaad een foute kruisletter (Anoniem)
Geen eigen verzinsel dus? wat ik dacht. (Anoniem)
Ggd (Anoniem)

Klare (Anoniem)
Klare (Anoniem)
Klare (Anoniem)
Klare (Anoniem)
Past niet bij het kruiswoord 4 verticaal (Anoniem)
Waarschijnlijk een foutje? Stel graag *n nieuwe vraag: Hierboven. (Anoniem)
Taaie (Anoniem)
Zie 167518 (Anoniem)
4 is waarschijnlijk goed!! bedankt (Anoniem)
Graag gedaan (Anoniem)
Moet taaie zijn ivm kruiswoord batterij (Anoniem)
Inderdaad moet het owe taaie zijn ipv klare (Anoniem)
Ook namens mij bedankt (Anoniem)
Taaie (Anoniem)
(ouwe) taaie past wel (Anoniem)

Afzakkertje (Anoniem)
Afzakkertje. (Anoniem)
Afzakkertje (Anoniem)
Afzakkertje (Anoniem)
Afzakkertje (Anoniem)
Volgens mij zijn we aan een afzakkertje toe (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Alstublieft. (Anoniem)
Graag gegeven. (Anoniem)
Oke ggd (Anoniem)

Tandenfee (Anoniem)
Dank je wel (Anoniem)
Wat is de link met borrel? (Anoniem)
Halfelfje (simon carmiggelt) (Anoniem)
Ja! dank je (Anoniem)
Halfelfje=borrel (Anoniem)
Ach zo...mijn dank (3) en (5) (Anoniem)
Mooi 3 (Anoniem)
Halfelfje (Anoniem)
Fijn, graag geholpen! - (Anoniem)
Dipsaus (Anoniem)
Dipsaus (Anoniem)
Bitters? (Anoniem)
Vergeet 3. (Anoniem)
Bedankt 1,2,en 3 (de saus is voor de BITTER ballen (Anoniem)
;) (Anoniem)
Lekker av. (Anoniem)
Graag gedaan :-) (Anoniem)
Ik dacht eigenlijk aan ’’bitter’’ als drank. (Anoniem)
Pindachinees (Anoniem)
Pindachinees (Anoniem)
Ik heb altijd gedacht dat volkskrant puzzels op een hoog niveau waren?? (Anoniem)
Het zijn Meulendijkspuzzels (Anoniem)
Ok. (Anoniem)
Dankje ! (Sorry kon hem eerder niet vinden) (Anoniem)
Idd. ik zie bij *vk* puzzels iedere week erg veel dubbele vragen! (Anoniem)

Moet nog ’’er’tussen. (Anoniem)
Puntjes kloppen niet! (Anoniem)
Zou het een typisch belgiese naam zijn? (Anoniem)
Waar om niet? (Anoniem)
13 puntjes +2letters = 15! (Anoniem)
Ertegenaan gaan ? (Anoniem)
Achteroverslaan (Anoniem)
Mooi (4!) (Anoniem)
1 ;-) (Anoniem)
(:=) (Anoniem)
Die denk ik ook maar dat zijn meer dan 14 letters (Anoniem)
Av?? (Anoniem)
Lossebandstoot? (Anoniem)
Achteroverslaan is wel een typisch belgiese naam 2! (Anoniem)
Zo 5 die is niet gek een biljartterm (Anoniem)
Ja 1 maar hij telt 15 letters [als ik me niet vertel tenminste] (Anoniem)
Schaapmannetje. (Anoniem)
Schaapmannetje klopt hoor, ik heb * m gemaakt. (Anoniem)
Blindemannetje ? (Anoniem)
Zie je wel die kennen we hier niet (Anoniem)
Tuurlijk 6. ram (ooi) schaap (Anoniem)
Bitterballetje? (Anoniem)
Av,kom nou maar gauw.Verrassing ! (Anoniem)
6 Bent U Jan Meulendijks hemzelf? (Anoniem)
Dank wm! (Anoniem)

Glasschuim (Anoniem)
Glasinlood (Anoniem)
Flessenrek? (Anoniem)
Wat is dan die hoogte is het belangrijkste onderdeel? daar had ik topstuk (Anoniem)
Flessenrek is goed volgens mij (Anoniem)
Als je iets niet zeker weet (1) wil je er dan voortaan een vraagteken achter zetten dat voorkomt een hoop gekras in de puzzel bvd (Anoniem)
Wel eens van een potlood gehoord? (Anoniem)
???? nr.3. (Anoniem)
Of tipp-ex (Anoniem)
Of een vlakgom. (Anoniem)
Het zou kopstel kunnen zijn (Anoniem)
Glasinlood is goed!! (Anoniem)
Topstuk kan ook toppunt zijn (Anoniem)