![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Groot onderhoud hier, hele gebouw wordt ingepakt, mannen op steigers voor m'n raam.. pfff dat wordt wat de komende maanden
Gewoon je eigen gaan blijven gaan mevrooi (Anoniem)
Voor en achter in het donker nu, balkon moet leeg, geen clou hier.. nou ja sal wel reg kom (mevr. ooievaar)
Gang dus (Anoniem)
Voor mij heel gek 3-hoog, tis niet anders, kan niet meer in m'n blootje van de douche naar slaapkamer bijv. Moet nu alles afsluiten want 's-avonds kunnen boeven naar boven klimmen (brief over gekregen) nou ja.. we zien wel, toch? Ik zie beren op de weg
Sterkte met de hele zooi mevrooi (stoopje) (Anoniem)

Bij de pakken neerzitten?? (Anoniem)
Alleen vissers? (Anoniem)
Of H & M, zoals de kranten melden. (Anoniem)
Ik blijf die pakken vreemd vinden, misschien lunchpakketjes van hengelaars? (Anoniem)
Is niet erg, je kunt niet altijd beet hebben. 't Blijft glibberig spul, zo'n crypto. (Anoniem)
Rijpad? (Anoniem)
Ja mooi..zie t nu ook..:) (Anoniem)
Mooi bedacht en gevonden. Pf! (Anoniem)
Ffniet (Anoniem)
Yes (Anoniem)
Hihi (Anoniem)
Onberoerd (Anoniem)
Nee akoe (Anoniem)
Ook niet (Anoniem)
Yes Twente (Anoniem)
Mooie reactie op de vorige.. Pf Twente :) (Anoniem)
Dank (Anoniem)
Tot puzzels allen (Anoniem)
Ffniet (Anoniem)
Yes (Anoniem)
Graptogram.. (Anoniem)
Nee (Anoniem)
Vrouwenjager? (Anoniem)
Ja @2 (Anoniem)
Leuk @3 maar niet goed (Anoniem)
O (Anoniem)
Is ook bestaand woord.. (Anoniem)
Ja mooi (Anoniem)
Pf moes (Anoniem)
Is m ook. Mooi bedacht en gevonden. Pf! :) (Anoniem)
Dank (Anoniem)
En alleen maar mijn o (Anoniem)
De kat? (Anoniem)
Leuk Twente zeker als het John de Mol is pf mollen (Anoniem)

Ff niet aankomen! (Anoniem)
Gijp uw kans (Anoniem)
+r (Anoniem)
De versierder? (Anoniem)
Nee hoor (Anoniem)
De voorpieper? :) (Anoniem)
Depoespakker (Anoniem)
Eerste woord is niet de (Anoniem)
Met spatie..:) (Anoniem)
X (Anoniem)
En vergeet #MeToo (Anoniem)
Mooi! (Anoniem)
Ja mooi.. (Anoniem)
Pf Akoe (Anoniem)
Mooi beiden!! (Anoniem)
Mooi samen. Pf! (Anoniem)
Mooi akoe (Anoniem)
Heel goed AV (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)

Tja, dan komen er allerlei woorden boven..:) (Anoniem)
M (Anoniem)
Waar wilt u naartoe? (Anoniem)
Letter? (Anoniem)
Mod 7 (Anoniem)
Me (Anoniem)
734158 als hint (Anoniem)
MeToo'er??? (Anoniem)
Yes@2 (Anoniem)
Mwah (Anoniem)
Erg knap bedacht pavlov, dikke compliment en PF zwaluw (Anoniem)
Begint in elk geval met een a (Anoniem)
Schiet wel lekker op... (Anoniem)
Als er geen suggesties van uw kant komen, kan ik ook niet reageren (Anoniem)
Tien minuten gewacht: allesomvattend. Prettige dag verder. (Anoniem)
Afnameprotocol? (Anoniem)
Bedankt, maar nee (zie boven) (Anoniem)
AV U kunt beter even wachten tot later in de middag. De meesten zijn even wat anders aan het doen. (Anoniem)
Blijkbaar (Anoniem)
Hebbes (Anoniem)
?? (Anoniem)
Snelle hap? (Anoniem)
Ook mooi blondie.. (Anoniem)
Mooi bedacht. bedankt :) (Anoniem)
Was een mooi lijstje..:) (Anoniem)


De kluit belazeren (Anoniem)


