![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Zouden we toch moeten weten! (Anoniem)
Ser (Anoniem)
Ser, ik kan ook niets anders bedenken. (Anoniem)
En agnes jongerius van de FNV, maar ??? (Anoniem)
Piet hein donner?? (Anoniem)
Het antwoord heeft maar 3 letters, dat 6+6 slaat nergens op (Anoniem)
Is 3/6/6 wel goed? (Anoniem)
Kom op av we willen graag helpen! (Anoniem)
6+6 is misschien voor 2 vragen hierboven? (Anoniem)
Nee, ook niet blijkbaar. (Anoniem)
??????????????????? (Anoniem)
Av?? (Anoniem)
Ik zou toch gaan voor SER (Anoniem)
Of: FNV ?? (Anoniem)
De vakorganisaties zouden toch met een plan komen; SER is de werkgeverspartij (Anoniem)
FNV is één vakbond en de rest dan? Waarom alleen FNV? (Anoniem)
Verzint u dan maar een verzamelnaam voor de vakorganisaties met 3 letters (Anoniem)
Heeft iemand de VN al af? geef aub even uitsluitsel, kan ik ook weer een stukje verder... (Anoniem)
Ach nr 7, wqat is uw antwoord op de hier gestelde vraag ? (Anoniem)
Ach, 6 ik heb m niet, daarom dus (Anoniem)
Wat is uw bijdrage aan het oplossen van de gestelde vraag nr 7 ?? (Anoniem)
Sorry 7; ik heb de VN al af trouwens (Anoniem)
Av reageert niet dus laat maar (Anoniem)
Ik lees mee, mag dat 6 ? (Anoniem)
Tuurlijk (Anoniem)
Ik kom hier toch nog even op terug: nr 2 (en3 en 1) hebben gelijk... de SER is een overlegorgaan van werknemers, werkgevers en benoemde kroonleden(niet alleen werkgevers dus) kortom, ik ga ook voor SER (Anoniem)
De SER had tot 1oktober de tijd voor een andere oplossing,maar kwam er niet uit (Anoniem)
Ser is goed (Anoniem)

Buigen (Anoniem)
Buigen (Anoniem)
BUIGEN (Anoniem)
Nou ja buigen of barsten maar je kan het ook gewoon zeggen zonder te schreeuwen toch? (Anoniem)
Buigen (Anoniem)
Water? (Anoniem)
Grapje...:) (Anoniem)
Drank (Anoniem)
Sterk (Anoniem)
Geen letters, av? (Anoniem)
Sinas? (Anoniem)
Sterk OK, maar waarom? (Anoniem)
Sterk = sterke drank (Anoniem)
Bier en wijn zijn zwa-alcoholisch; sterke drank is dus een alternatief voor de zwakke dranjes. (Anoniem)
Sorry, 2 x k weg. (Anoniem)
Dankuwel (Anoniem)
Aub, neem er maar een op. (Anoniem)
Aub (Anoniem)
Ranja (Anoniem)

Buigen (Anoniem)
Buigen (Anoniem)
Buigen (Anoniem)
Ja, buigen of barsten (Anoniem)
Breken of buigen (Anoniem)
Van de uitdrukking: buigen of barsten (Anoniem)
Oke, alleen bedankt! (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Graag gedaan :) (Anoniem)
U had ’m zelf al gevonden av, maar evengoed ggd... (Anoniem)
Borstvoeding (Anoniem)
Dank 1 (Anoniem)
Karaf (Anoniem)
Opium (Anoniem)
Men zegt wel: godsdienst is opium voor het volk (Anoniem)
Dank u en voor de uitleg , want dat had ik willen weten (Anoniem)
Graag gedaan (Anoniem)
Wat 1 zegt is onjuist.Moet zijn opium vanhet volk.Opium des Volkes (Anoniem)
De maan (Anoniem)
De maan (Anoniem)
Loop naar de maan/of loop naar de pomp (Anoniem)
Ivm de kruisletter moet het vlg mij maan zijn (Anoniem)
Ratsmodie (Anoniem)
Ratsmodee. (Anoniem)
J e hebt gelijk 2 (Anoniem)
1 en 2 bedankt (Anoniem)
Hoe kunnen 2 verschillende oplossingen allebei goed zijn? (Anoniem)
Leren lezen 3, dan zie je wel dat er maar één goed antwoord staat (Anoniem)

Aan de boemel gaan (Anoniem)
Kun je dit verklaren 1? (Anoniem)
Mooi! bedankt. (Anoniem)
Aan de andere kant? (Anoniem)
Wat heeft dat met boemel te maken dan? (Anoniem)
Denk dat dit het goede antwoord is 3. (Anoniem)
Moet aan de andere kant zijn (Anoniem)
Gd (Anoniem)
Inderdaad 1, het laatste antw. is goed en bednkt. (Anoniem)

Indien ? (Anoniem)
Ideeel? (Anoniem)
Indien is goed; van indienen=toekomen (Anoniem)
;) (Anoniem)
Indien (Anoniem)
Tegenstander (Anoniem)
Tegen-st-ander. (Anoniem)
Tegen st ander (Anoniem)
Tegen-st-ander (Anoniem)
Tegenstander (Anoniem)
O ik was weer niet alleen (Anoniem)
Aha! Klinkt goed. Dank allemaal. (Anoniem)
Gg. (Anoniem)
Ofschoon (Anoniem)
Hartelijk dank! (Anoniem)
Gd (Anoniem)
Welterusten (Anoniem)
Horen (Anoniem)
Vriendelijk bedankt:) (Anoniem)
Wie niet horen wil .... (Anoniem)
Ggd hoor (Anoniem)
Ik snap *m, grappig (Anoniem)
:-) (Anoniem)
Met de nek aanzien (Anoniem)
Met de nek aanzien? (Anoniem)
Super goed,bedankt (Anoniem)
Aub (Anoniem)
Ggd (Anoniem)

Vlerk (Anoniem)
Vlerk (Anoniem)
Maar waarom? (Anoniem)
Vlegel + u = vleugel = vlerk (Anoniem)
Ok, dankjewel (Anoniem)
Ggd (Anoniem)


Of de wereld vergaat ? (Anoniem)
Of de wereld verging (Anoniem)
Idd, verging (Anoniem)
Dank u (Anoniem)
Ggd (Anoniem)