![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Modezaken (Anoniem)
Modezaken ? (Anoniem)
Zou kunnen; ga kijken of de rest klopt. Bedankt. (Anoniem)
Modezaken is de juiste AV (Anoniem)
Gg. (Anoniem)
Helemaal akkoord. (Anoniem)

Immigratiezaken? (Anoniem)
Ziet er wel goed uit dat antwoord (Anoniem)
Maar is het goed geschreven (Anoniem)
Waarom niet ? ik denk het wel (Anoniem)
Ze komen vanuit het buitenland, dus immigreren (Anoniem)
Als ze weggaan gaan ze emigreren (Anoniem)
Ik zat met 1 of 2 x een m (Anoniem)
2 *emmen* (Anoniem)
Nou dan wachten we het af (Anoniem)
(1) kan niet meer stuk vlgs mij (Anoniem)
Mijn grote dank. (1). Ikzelf zat aan *banken* op *t einde te denken. (Anoniem)
Graag gegeven:=)) (Anoniem)
(2) Ook bedankt voor het meedenken... (Anoniem)
Zie je wel (1) you did it !! (Anoniem)
Joh ik wordt er verlegen van maar ja hij is wel goed (Anoniem)
YES (Anoniem)
(1) en vlgs mij ben jij een doorgewinterde puzzelaar (Anoniem)
Dat kan ik niet ontkennen 2 (Anoniem)
: =)) dat dacht ik al (2) (Anoniem)
:=)) dat is toch friesland, niet? (Anoniem)
Hoezo Friesland ? (Anoniem)
Ii meende je smile te herkennen ivm een vraag/ antwoord tussen Overijssel en Friesland.Ik vind het leuk om smiles per provincie te herkennen. Vandaar mijn vraag.... (Anoniem)
Opwerkingsfabrieken (Anoniem)
Opwerkingsfabrieken (Anoniem)
Opwerkingsfabrieken (Anoniem)
Merci (Anoniem)
;) (Anoniem)
Gg (Anoniem)
Reclameadviesbureau? (Anoniem)
Reclameactiviteiten? (Anoniem)
Heb je nog geen letters? (Anoniem)
Opwerkings-fabrieken? (Anoniem)
.p.e.....s.o...e... (Anoniem)
Mooie (3)! (Anoniem)
Rokerijen (Anoniem)
Rotzaken ? (Anoniem)
Rokerijen (Anoniem)
Rokerijen is goed, dank (Anoniem)
Ntd (Anoniem)
Ook NtD (Anoniem)
Fabrieken (Anoniem)
Hartelijk bedankt.site valt bij mij geregeld weg,bij anderen ook ? (Anoniem)
Had ik ook, zo*n kwartiertje geleden, nu alles weer goed (Anoniem)
Neen, hier niet. (Anoniem)
;) (Anoniem)


Werktijdverkorting (Anoniem)
Kostenbeheersing (Anoniem)
Kostenbeheersing dat is het dank je wel (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Kostenbesparing (Anoniem)
Kostenbeheersing (Anoniem)
Kostenbeheersing (Anoniem)
Al veel VK antwoorden te vinden via Zoek (Anoniem)
Veel dank (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)

Kostenbeheersing (Anoniem)
Kiostenbeheersing (Anoniem)
Fabriekskorting- (Anoniem)
Heffingskorting (Anoniem)
Pensioenkorting (Anoniem)
Subsidiekorting (Anoniem)
Het is toch echt kostenbeheersing (Anoniem)
Nr. 2 bedankt (Anoniem)
GG (Anoniem)

Telewerker (Anoniem)
1 is juist. (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Graag gedaan- (Anoniem)
Sorrie moet cbs zijn (Anoniem)
Medewerker? (Anoniem)
Medewerker (Anoniem)
Medewerker? (Anoniem)
Deelwerker ? (Anoniem)
Telewerker (Anoniem)
Telewerker lijkt me een heel goede. (Anoniem)
Comissaris (Anoniem)
Commissaris (Anoniem)
Commissaris (Anoniem)
Commissaris (begrijp zelf niet) (Anoniem)
Een commissariaat en een politiecomissaris (Anoniem)
Bedankt, klopt helemaal (Anoniem)
:-)) (Anoniem)
Graag gegeven (Anoniem)
Commissaris (Anoniem)
Commissaris (Anoniem)
Ok dank (Anoniem)
:-)) (Anoniem)
Begaan (Anoniem)
Dacht ik ook aan,maar kunt u het woord: Begaan verklaren? (Anoniem)
Bedrijven is doen / begaan met iets (Anoniem)
Bedankt! (Anoniem)
Bv een misdaad bedrijven, dan bega je een misdaad, ben slecht in uitleggen, sorry (Anoniem)
Hartelijk dank voor de uitleg. (Anoniem)
;) (Anoniem)
Feestspel? (Anoniem)
Cijferspel / kaartspel (Anoniem)
Samenspel (Anoniem)
Wagenspel (Anoniem)
Alleen feest en cijfer slaan op *vier* (Anoniem)
De s van feest is goed (Anoniem)
De tweede leeter moet een e zijn dus feestspel komt eerder in aanmerking (Anoniem)
Feestspel bestaat wel (Anoniem)
Magistraat? (Anoniem)
Machiavelli (Anoniem)
Das heel wat anders dank u (Anoniem)
Tot je dienst :) (Anoniem)
Maximiliaan (Anoniem)
1 heeft het hier goed bedankt 2 (Anoniem)
Ggd (Anoniem)