![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Aangezet (Anoniem)
Aangezet? (Anoniem)
Aangezet? (Anoniem)
Waarom (Anoniem)
Aanzetten betekent zowel dikker worden als scherp maken! (Anoniem)
Ok! (Anoniem)


Stanleymes (Anoniem)
Die k was dus fout, bedankt! (Anoniem)
Dr. Livingstone, I presume? = Dr. Livingstone, neem ik aan? Uitspraak van ontdekkingsreizeiger Henry Morton Stanley. (Anoniem)
GG (Anoniem)
William Stanley Jr. is de Amerikaans uitvinder van het mes (Anoniem)

Snijden (Anoniem)
Snijden ~ (Anoniem)
Bedankt voor de tip (Anoniem)
;~) (Anoniem)
Graag gedaan (Anoniem)
Pikant. (Anoniem)
Pikant. (Anoniem)
Pikant (Anoniem)

Smaakje? (Anoniem)
Deze al gevonden ? (Anoniem)
Els? (Anoniem)
Ja dacht ik ook maar kan het niet plaatsen met drank, u? (Anoniem)
Nee,ik ook niet (Anoniem)
Ik heb het opgezocht,het is ook een borrel (Anoniem)
Oke, briljant, alvast bedankt hoor, maar weet u ook wat voor borrel? (Anoniem)
Een elske is een jenevertje (Anoniem)
Tje goed zeg, ik kon het nergens vinden, mijn dank is groot, en de puzzel af. (Anoniem)
Een bitter in Beek gestookt. (Anoniem)
Els La Vera of Els, een likeur uit Limburg; (Anoniem)
Kijk eens, wat een reacties, jullie zijn goed hoor (Anoniem)
Daar nemen we een elske op (Anoniem)
Proost allemaal, lekker (Anoniem)
Santé!! (Anoniem)
De eerste letter was niet goed, het is *priem*. (Anoniem)
Wat is dan het gebed? (Anoniem)
Snap ik niet. (Anoniem)
Priem ook gebed (Anoniem)
Priem= puntig voorwerp en ook een verplicht onderdeel v.d. brevier (ochtendgebed). (Anoniem)

Denk aan vinnig of pinnig, begrijp alleen het zacht en teder dan niet (Anoniem)
Pinnig? (pin+innig) (Anoniem)
Zinnig= doordacht dus scherp (Anoniem)
Zonnig (Anoniem)
Kwartje is gevallen, bedankt (Anoniem)
Vind pinnig het meest logische antwoord, moest veel vragen, maar de puzzel is af, heel veel dank voor de hulp (Anoniem)
Wat heb je gekozen dan??? (Anoniem)
Pinnig (Anoniem)
Hee gek dat mijn vraag eronder staat toen ik het typte had je dat nog niet gezegd van pinnig (Anoniem)
En nu weer waardoor komt dat nu? (Anoniem)
Zal elkaar wel gekruist hebben (Anoniem)
Ik denk dat je dan begonnen bent met typen en in de tussentijd heeft een ander gepost, jij ziet dat pas na jouw post. Gebeurt mij ook wel eens... (Anoniem)
Tis best wel grappig (Anoniem)
Er komt zoveel tegelijk binnen bij onze arme drukke webmaster; hij zit met een rood hoofd van inspanning al onze reacties te sorteren! (Anoniem)
Bedankt nog allemaal (Anoniem)
Denk dat hij achter de schermen heel veel werk verzet heeft, want het is weer als vanouds leuk op de site (Anoniem)


Hazenpeper (Anoniem)
Dankjewel (Anoniem)
.n.e..r.n (Anoniem)
Inpeperen? (Anoniem)
Inpeperen (Anoniem)
Jullie zijn geweldig, de puzzel is af, heel veel dank (Anoniem)
Erg gezellig zo samen zoeken naar de antwoorden! (Anoniem)
Hier was ik zonder hulp dus nooit uitgekomen, dit is het fijne van deze site (Anoniem)
Ja, ben ik helemaal met u eens, dit geeft iedere keer veel puzzelplezier en twee weten meer dan een, toch! (Anoniem)
Zo is dat (Anoniem)