![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |


Streep (Anoniem)
Streep (Anoniem)
Wat is daar hard aan? (Anoniem)
Een streep door iets halen, maw. een harde beslissing nemen. (Anoniem)
Oké, gesnapt! Bedankt, crypto is nu vol. Op naar de rebus... (Anoniem)
Verklaring is anders. Een Streep is een hard schot in de sport. (Een streep door iets halen kan ook bij milde beslissingen) (Anoniem)
U weet het beter (4) (Anoniem)
Ik zat er ook mee en kwam toen bij van Dale terecht. Vandaar. (Anoniem)
Rock (Anoniem)
Is goed (Anoniem)
Rock? (Anoniem)
Dank je wel (2) hoewel het niet ’’mijn’’ muziek is ... ;-) (Anoniem)
Dat ik daar niet op kwam maar bedankt (Anoniem)
Graag gedaan :-) (Anoniem)
Graag gedaan. (Anoniem)
Basisplats (Anoniem)
Basisplaats (Anoniem)
Ik zie het ineens Basisplaats (Anoniem)
In t harde ligt de landmacht en in vokel de luchtmacht (Anoniem)
Ook bedankt beide (Anoniem)
;c) (Anoniem)
Graag gedaan :=)) (Anoniem)

Wervelstorm? (Anoniem)
Die is mpooi 1 (Anoniem)
Is blijkbaar toch al eens geweest; zie nr. [439770. Maar toch bedankt voor ’t compliment. (Anoniem)
Oude Telegraaf van 9 januari 2008. (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Is goed, av. (Anoniem)
Je bent en blijft eerlijk (1)...;)) (Anoniem)
Die duurt toch ’t langst, nietwaar (4) ;)) (Anoniem)
Helemaal mee eens... lijkt wel of we ’’schade’’ moeten inhalen...! (Anoniem)
Wnge (Anoniem)
Weng’e (Anoniem)
Wenge (Anoniem)
Wenge (Anoniem)
Wenge (Anoniem)
Wenge (Anoniem)
Nou hoor, wenge met een accentje op de laatste e (Anoniem)
Wenge, hartelijk dank (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Graag gedaan. (Anoniem)
Graag gedaan :) (Anoniem)
Nou zet het er dan op en niet ervoor. ...(grapje) (Anoniem)
Lukt me niet... (Anoniem)
:) (Anoniem)
’k zou ook niet weten hoe het moest 1., (Anoniem)
Type alt-e en dan e (Anoniem)
Wengé dus. (Anoniem)
Of de toets links van de enter toets (de apostrof), ZONDER de spatie te gebruiken, en daarna de e te typen. (Anoniem)
Wengé, eerst streepje dan e (Anoniem)
Gaat op beide manieren niet, hoe kan dat nou? (Anoniem)
Met welke toets het streepje? (Anoniem)
Weng’e is de manier van 7, weng is de manier van 6 (Anoniem)
Links naast de enter 9 (Anoniem)
é = linker alt knop vasthouden en 130 intikken (Anoniem)
Wengé! jaa, bedankt! (Anoniem)
Pitten. (Anoniem)
Pitten (Anoniem)
Pitten? (Anoniem)
Thanx allen (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
B is fout (Anoniem)
Pitten (Anoniem)


Sluitpost? (Anoniem)
Ik probeer het, bedankt :-) (Anoniem)
Vraag volledig? (Anoniem)
Smak. (Anoniem)
Smak (Anoniem)
Smak? (Anoniem)
Smak (Anoniem)
A/v: klopt dat oranje puzzelblokje bij deze vraag? (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Graag gegeven. (Anoniem)
Verkeerde blz!!! (Anoniem)
Ja, het is blz 7! (Anoniem)

Kan het Appelscha zijn? (Anoniem)
Appelscha (Anoniem)
Bedankt!! (Anoniem)
Niet gespiekt. ggd (Anoniem)
Hij blijft leuk deze opgave (Anoniem)
Loeiers (Anoniem)
Klopt..Bedankt hoor! (Anoniem)
Hadden veel wat ???? (Anoniem)
Hoeveel letters A/V? (Anoniem)
Stormschade ? (Anoniem)
Schade, verlies, oponthoud ???? (Anoniem)
Dit is cryptisch (Anoniem)
Appelscha?? (Anoniem)
Moet een plaatsnaam zijn (Anoniem)
Last van omgewaaide bomen ? (Anoniem)
Bedankt! (Anoniem)
Prachtig, 4! (Anoniem)
Ow, dat is wat anders, svp even aangeven (Anoniem)
Hoeveel letters ? (Anoniem)
Wat is *Tergede* ? (Anoniem)
(4) ik sluit mij aan bij (5): prachtig gevonden (Anoniem)
Gd, heb puzzel niet maar herkende de omschrijving. (Anoniem)
Dan (4) dubbel KNAP!! (Anoniem)


